1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda
  4. >
  5. Najnowsze inspiracje modowe na jesień i zimę 2021/2022

Najnowsze inspiracje modowe na jesień i zimę 2021/2022

Answear.com (Fot. materiały partnera)
Zobacz galerię 5 Zdjęć
W świecie mody jedno jest pewne – każdy znajdzie tu coś dla siebie. Gdy dni robią się coraz krótsze i zimniejsze, zadbaj o swoje samopoczucie za pomocą ubrań i dodatków. Nowy sezon to wiele nowości – szczególnie tych stylowych. W tym roku królują m.in. puchowe kamizelki, torebki z przeszyciami i kurtki… nie tylko dla ciebie, lecz także dla twojego pupila. To wszystko uzupełnione najmodniejszą biżuterią. Poznaj najnowsze hity modowe i wybierz coś dla siebie!

Klasyka zmieszana ze stylem

W zeszłym sezonie marka Levi’s przywróciła linię Levi’s RedTM – tej jesieni poszerza ją o nowe kroje i najwyższej jakości materiały. Linia RedTM redefiniuje klasyczny denim Levi’s. Znajdziemy tu ubrania zawierające takie elementy, jak nieregularne zygzakowate szwy i nierówne przeszycia. Zarówno damskie, jak i męskie jeansy posiadają również unikatowe detale stworzone na potrzeby tej kolekcji, np. metkę Red Tab z żółtą, częściowo niewidoczną „R”. W tym sezonie wśród nowości dla mężczyzn warto zwrócić uwagę na spodnie Twisted Baggy oraz Denim Sack Coat, czyli skrzyżowanie kurtki Levi's® Trucker z marynarką, zwierające patchworkowe wstawki. W linii damskiej pojawią się m.in. ogrodniczki Loose Overall oraz płaszcz Twisted Trench Coat – oczywiście jeansowy. W kolekcji został wykorzystany materiał Cottonized Hemp, który będzie można znaleźć w wybranych damskich i męskich modelach (również tych premium).

Levi’s® (Fot. materiały partnera)

Levi’s® (Fot. materiały partnera)

Dla Ciebie i dla pupila

Z okazji Międzynarodowego Dnia Psa marka Woolrich połączyła siły z Temellini Dog à Porter – marką, która jest liderem w produkcji odzieży couture dla czworonogów (jej produkty mają chronić przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi). Wynikiem tej kolaboracji jest kolekcja zainspirowana dawnymi modelami ubrań Woolricha, w której znajdziemy odzież zarówno dla ludzi, jak i ich czworonożnych przyjaciół. Powraca m.in. kultowa kurtka Ramar Cloth, oferując komfort i niezawodność w jednym. Ponadto można dostać koszule w kratę wykonane w 100 proc. z bawełny oraz płaszcze posiadające trzywarstwową podszewkę, dzięki której nie przepuszczają wody. W celu uniknięcia dodatkowej produkcji wszystkie elementy kolekcji, od materiałów przez metki aż po dodatki, zostały uważnie wyselekcjonowane spośród tych już dostępnych.

Woolrich dla Temellini Dog à Porter (Fot. materiały partnera)

Woolrich dla Temellini Dog à Porter (Fot. materiały partnera)

Zima pod puchem

Molton w kolekcji jesień/zima przedstawia nowości w postaci taliowanych, puchowych kamizelek. Zapinane na napy, z kieszonkami, wypełnione gęsim puchem. Delikatnie połyskujący materiał dodaje im szyku i elegancji. Alternatywą może być również puchowy płaszcz 2w1. To rozwiązanie pozwoli na oszczędność nie tylko zakupów, ale również miejsca w szafie. Dzięki odpinanym rękawom jesienią sprawdzi się jako bezrękawnik, a zimą stanie się ciepłą, puchową kurtką.

Molton (Fot. materiały partnera)

Powrót do lat 90.

Wizerunek Patrizii Pepe jest ucieleśnieniem charakteru lat 90. Jej styl wyróżniają ultradopasowane sukienki bodycon, kurtki i oversizowe bomberki łączone ze sportowymi butami oraz ołówkowymi spódnicami. Hitem nadchodzącego sezonu jesiennego jest ekspresja w rockowym stylu, czyli połączenie bardzo miękkich tkanin i dopasowanych fasonów. Pewność siebie mają podkreślać akcesoria, kozaki (gładkie lub z printem), sandały z metalowymi kółkami czy czółenka z usztywnioną wkładką. Ikoniczne torebki marki wykonane są ze sztucznego futerka i skóry z efektem pikowania, dzięki czemu dodadzą charakteru niejednej stylizacji. Z kolei grube łańcuchy i kolczyki idealnie sprawdzą się zarówno w ciągu dnia, jak i na wieczorne wyjście.

Patrizia Pepe (Fot. materiały partnera)

Patrizia Pepe (Fot. materiały partnera)

Przeszycia są trendy

Szlachetne kroje ubrań i minimalistyczne dodatki charakteryzują najnowszą kolekcję marki Solar. Motywem przewodnim kolekcji torebek są przeszycia – pikowanie pojawia się zarówno w większych modelach typu shopper bag, jak i w mniejszych z modnym krótkim paskiem lub łańcuszkiem. Wizualne eksperymenty z fasonem sukienek i dłuższych swetrów zapewniają skórzane paski z efektownymi klamrami. Gra ze strukturą to także wzory biżuterii – broszki z masy perłowej i mieniące się w słońcu złociste kolczyki o ciekawej nieregularnej powierzchni. W sesji zestawione zostały przyciągające wzrok formy akcesoriów i surowy charakter architektury stanowiącej tło

Solar (Fot. materiały partnera)

Solar (Fot. materiały partnera)

Solar (Fot. materiały partnera)

Jedna kolekcja w trzech osłonach – Glam

Picky Pica, biżuteryjna marka modowa, przedstawia najnowszą kolekcję stworzoną po to, by bawić się modą i tworzyć oszałamiające zestawy na uszy, szyje, ręce. Ta kolekcja to biżuteria o niebanalnym charakterze, w trzech różnych odsłonach – Street, Retro i Love – które można ze sobą połączyć lub potraktować je zupełnie indywidualnie. To grube, złocone łańcuchy, połączone z delikatnymi cyrkoniami w kolorach czerni, fuksji i fioletu. Duże formy przeplatają się z tymi drobnymi. Street to nowoczesność i srebrzystość – łańcuchy wiodą tu prym – Retro to blask złocenia, a Love manifestuje swoją siłę wyrazistym kolorem fuksji. Kolekcja wykonana została w całości ze stali szlachetnej, rodowanej, z żółtym i różowym złoceniem.

Picky Pica (Fot. materiały partnera)

Picky Pica (Fot. materiały partnera)

Inspirowanie nie tylko modą...

Marka Answear.com ruszyła z najnowszą kampanią – „Lifespiration starts here” – która porywa i energetyzuje, prezentując wyjątkowe bohaterki czerpiące z życia jak najwięcej. W spocie pojawiają się różne kobiety, które łączy to, że są aktywne, odważne i świadome własnej wartości. Żyją tak, jak chcą, realizują swoje pasje i… inspirują do tego innych. Każda z kobiet ma swój oryginalny pomysł na siebie i nie boi się go manifestować. Co ważne, w filmie obok aktorek występują autentyczne bohaterki, które przedstawiają swoją unikalną osobowość. Answear.com staje się miejscem „inspiracji do życia na własnych zasadach”. Marka wskazuje gotowe rozwiązania do tego, jak żyć ciekawiej, odważniej i jeszcze bardziej aktywnie. Wchodzi w dialog z kobietami, które stały się główną grupą klientów i które poprzez pasje i życie prezentują wartości marki. Strategia sklepu będzie się opierała również na rozszerzeniu oferty produktowej o szeroko pojęty „lifestyle”. Stronę sklepu wzbogacą sekcje inspiracyjne, z kolei nowy blog Answear – „Journal”będzie miejscem dla ludzi pełnych pasji, których zainteresowania wykraczają daleko poza modę.

Answear.com (Fot. materiały partnera)

Answear.com (Fot. materiały partnera)

Inspiracja w kowbojskim stylu

Wrangler, światowy lider na rynku odzieży dżinsowej i codziennej, startuje ze swoją nową kampanią reklamową zatytułowaną „For the Ride of Life”. Jest ona hołdem złożonym zwykłym ludziom, którzy z energią i optymizmem szukają nowych przygód i podchodzą do życia z radością i odwagą – bez względu na to, dokąd prowadzi ich droga. Inspiracją dla twórców kampanii były: hart ducha, którego potrzeba, by żyć pełnią życia, umiejętność dostrzegania nowych możliwości i odwaga, by dawać z siebie wszystko. Efektem jest kampania, która promuje wysokiej jakości modę i kulturę o kowbojskim rodowodzie, które są teraz bardziej aktualne na całym świecie niż kiedykolwiek wcześniej. Film ukazuje wielu różnych ludzi, którzy mają siłę, by podążać za swoimi pasjami. Nad stylistyką czuwała projektantka kostiumów z Hollywood Heidi Bivens.

Wrangler (Fot. materiały partnera)

Wrangler (Fot. materiały partnera)

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze