Supermodelki z wybiegów, influencerki z Instagrama i bohaterowie najnowszej kampanii marki Badura noszą dodatki inspirowane Y2K, czyli stylem przełomu mileniów.
„Przyjaciele” i „Matrix”, Britney Spears i Spice Girls, grunge i minimalizm – na przełomie XX i XXI wieku moda, popkultura i showbiznes wykreowały trendy, które inspirują do dzisiaj. Styl Y2K triumfalnie powrócił na pokazy domów mody, ulice wielkich miast i półki popularnych sklepów.
(Fot. materiały prasowe CCC)
(Fot. materiały prasowe CCC)
W linii dla niej i dla niego marki Badura znalazły się dodatki utrzymane w niepokornym stylu tamtej epoki. Dziewczyny w tym sezonie noszą buty na masywnych podeszwach – mokasyny, botki z zamkiem błyskawicznym albo w odcieniu off-white z kontrastową podeszwą. Lakierowane buty ze sznurowaniem pasują do seksownych sukienek, botki na cofniętym obcasie nawiązują do fasonu kowbojek, a kozaki z cholewkami szerokimi jak od kaloszy odsłaniają nowe wcielenie oficerek. W tej przekornej zabawie modą nic nie jest oczywiste.
(Fot. materiały prasowe CCC)
(Fot. materiały prasowe CCC)
(Fot. materiały prasowe CCC)
(Fot. materiały prasowe CCC)
Chłopak Badury też śledzi trendy, dlatego upodobał sobie monochromatyczne trapery, sneakersy do kostek – stabilne, mocne i awangardowe – oraz sztyblety o lekko rockowym zacięciu.
(Fot. materiały prasowe CCC)
(Fot. materiały prasowe CCC)
Kolekcja Badura jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.
Zdjęcia: Łukasz Pukowiec
Modelka: Myrthe/ Sight Management
Model: Harrison/ Supa Model Management
Stylizacja: Agnieszka Ścibior
Makijaż: Wilson
Włosy: Łukasz Pycior
Scenografia: Grzesiek Polański
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk/CCC
Art Director: Maria Mastalerz/CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski/CCC