Here To Impact to wspólny projekt kilku marek: Adidasa, eobuwie.pl i MODIVO, którego celem jest celebracja różnorodność oraz zachęcanie do bycia sobą i odkrywania swojego piękna.
Kampania akcentuje indywidualizm oraz siłę kobiet. Jej twarzami są modelki: Marta Dyks i Cleo Ćwiek, które na co dzień wspierają kobiety. Dziewczyny idealnie wpisały się w charakter projektu, który stawia na piękno wewnętrzne.
Bahaterki kampanii nie są jedynie modelkami, które robią międzynarodową karierę, ale przede wszystkim odważnymi kobietami, które nie boją się walczyć o to, co uważają za ważne. Marta Dyks zabiera głos w kwestii praw kobiet, działa charytatywnie, szerzy świadomość na temat choroby hashimoto. Z kolei Cleo Ćwiek, poza pracą w modelingu, jest założycielką fundacji Można Zwariować, która – jak sama mówi – ma na celu oswojenie społeczeństwa z tematem zdrowia psychicznego.
Marta Dyks (Fot. materiały prasowe)
Cleo Ćwiek (Fot. materiały prasowe)
Każdej z nich bliski jest również temat ciałopozytywności i samoakceptacji. Wspólnie z Adidasem, eobuwie.pl i MODIVO w najnowszej kampanii udowadniają, że piękno zewnętrzne to odzwierciedlenie tego, co znajduje się wewnątrz nas. Bohaterki wyrażają siebie także poprzez modę, która stanowi uzupełnienie ich indywidualnych osobowości.