1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Okulary JAI KUDO – nowa kolekcja i kampania na sezon jesień–zima 2021/22

(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
Oprawy inspirowane soczewkami to motyw przewodni sesji wizerunkowej JAI KUDO na sezon jesień/zima 2021/22. Najwyższa jakość widzenia w połączeniu z komfortem użytkowania, modny design i najnowsze trendy we wzornictwie okularowym. Doskonale dopasowane oprawy i soczewki okularowe JAI KUDO tworzą nierozłączny duet.

Nowa kolekcja opraw JAI KUDO to kwintesencja pomysłowości. Myśl przewodnia, jaka towarzyszyła projektantom w procesie kreacji, to podkreślenie wyrazistego stylu, którym od początku wyróżnia się marka. Portfolio marki prezentuje całą gamę różnorodnych kształtów w monochromatycznych barwach, które królują w obecnych trendach. Podążając za modowym nurtem, warto zwrócić uwagę na modele o zdecydowanej, geometrycznej formie z hipoalergicznego acetetu czy też o subtelnych kształtach z lekkiego metalu. W kolekcji nie mogło zabraknąć kultowych modeli w odświeżonej odsłonie, takich jak CAMBRIDGE czy NIGHTCALL, zaprojektowanych z myślą o wielbicielach marki JAI KUDO.

BREATHTAKING czy CLOSE TO PERFECT to zapowiedź innowacyjnych modeli, a zarazem projektancka odpowiedź na wyzwania jakie niesie przyszłość.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Multiplikacja kierunków światła i cienia tworzy kontrasty i nadaje sesji zdjęciowej efekt tajemniczości. Jako element scenograficzny pojawiają się kawałki falistego szkła, które stanowią kompozycyjne dopełnienie zdjęć portretowych. Obiekty znajdujące się za szkłem rozszczepiają się w piękny, rytmiczny obraz, nadając kampanii JAI KUDO niepowtarzalnego nastroju.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Bohaterka sesji zdjęciowej roztacza aurę tajemniczości, a pod swoim łagodnym spojrzeniem ukrywa drzemiącą siłę kobiecości. Autorem jesienno-zimowej sesji jest utalentowany fotograf mody Aleksander Salski, który już po raz trzeci współpracuje z marką JAI KUDO. Twarzą kampanii została Anna Zatoń, znana z kampanii reklamowych dla LA MANIA, TATUUM, AVON czy LEBRAND. Za stylizacje odpowiedzialna była Maja Naskrętska, na co dzień szefowa działu mody magazynu Glamour i stylistka magazynu ELLE. O subtelnie świetlisty makijaż zadbała Ola Łęcka, a o kontrastujące fryzury Gor Duryan. Dopełnieniem kampanii wizerunkowej jest intrygujący film w reżyserii Ani Bystrowskiej z Warsaw Witches. Za produkcję sesji zdjęciowej odpowiadał Dział Eyewear JAI KUDO.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Więcej informacji na

Instagram: www.instagram.com/jaikudo_polska/

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze