1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Nie ma złej pogody… gdy są ubrania Woolrich

(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
Zobacz galerię 11 Zdjęć
Od blisko 200 lat Woolrich produkuje komfortowe i odporne na wymagające warunki atmosferyczne kurtki puchowe, kamizelki i parki. Nie inaczej jest w najnowszej jesienno-zimowej kolekcji, którą cechują: funkcjonalność, komfort, uniwersalność i niepowtarzalny styl.

Woolrich – marka z historią

Wszystko zaczęło się na początku XIX wieku w Stanach Zjednoczonych. John Rich – syn tkaczy bawełny – w 1830 roku założył fabrykę wełny w Pensylwanii i na początku trudnił się wytwarzaniem produktów z tego surowca. Tak powstała marka Woolrich. Jej pierwszymi klientami byli mieszkańcy gór, drwale, traperzy i ich rodziny, którym John Rich dostarczał wygodnych ubrań chroniących przed górskim chłodem.

Ponadto firma współpracowała z wojskiem, dostarczając żołnierzom wełnianych koców i pomagając im tym samym przetrwać ciężkie warunki wojny secesyjnej.

Jednak największą sławę marka zdobyła dzięki kurtce parce, która początkowo została zaprojektowana dla żołnierzy. Woolrich przeniósł ją „do cywila” i współcześnie ciepła i wygodna parka to wybór większości osób na jesień i zimę.

DNA marki zobowiązuje – do dziś Woolrich tworzy każdą kurtkę, kamizelkę czy parkę, stawiając nacisk na funkcjonalność i superochronę. Dodatkowo współczesne ubrania są coraz bardziej lekkie i wygodne, a przede wszystkim… bardzo stylowe!

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Ubierz się ciepło i podążaj za marzeniami

Bez względu na to, jaka jest pogoda, ubierz się ciepło i podążaj za swoimi marzeniami – do tego inspirują ubrania z nowej kolekcji Woolrich. Idealnie sprawdzą się w każdych warunkach atmosferycznych, co jest szczególnie ważne w Polsce, gdzie pogoda lubi zaskakiwać.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Kolekcja składa się z trzech linii – „Urzekająca Wielofunkcyjność” („Charming Versatility”), „Autentyczny Komfort” („Authentic Comfort”) oraz „Kultowa Niezawodność” („Iconic Performance”).

Nazwa pierwszej nawiązuje do odzieży, która ma się sprawdzić w zmieniających się warunkach meteorologicznych. To między innymi niezawodna męska kurtka Deepsix Overshirt (łącząca wodoodporną powłokę z nylonu z ciepłą i lekką izolacją z puchu) czy damska kurtka Silas Short – niezwykle ciepła dzięki technologii stałej izolacji włókien. Z kolei na deszcz sprawdzą się – chroniące przed wilgocią i wiatrem – męska kurtka polowa 2w1 Artwood oraz damska peleryna Meade.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Druga linia kładzie nacisk na lekkość ubrań, które mają zachęcać do podróżowania – bez względu na pogodę. Widać tu inspirację stylem militarnym – odcienie jasnej oliwki, beże i palone pomarańcze. Linia ta koncentruje się na funkcjonalnych tkaninach i ekologicznych rozwiązaniach. Znajdziemy tu wodoodporną brytyjską bawełnę woskowaną w kultowych modelach kurtek czy męską kurtkę Sierrę, która jest reinterpretacją kamizelki Aluetian, do której zostały dodane dopinane rękawy z mikrofibry. W odzieży kobiecej – w damskim trenczu Kuna czy puchowej parce Alsea – użyto najwyższej jakości puchu, który czyni ją niesamowicie ciepłą przy zachowaniu lekkiej formy.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Ostatnia linia – „Kultowa Niezawodność” – stawia właśnie na niezawodność i ochronę. Została ona utworzona we współpracy z Gore Tex. Kluczową rolę pełni tu membrana Gore Tex – niezwykle lekka, wiatroszczelna i wodoodporna. Ważną rolę odgrywają również detale, które dodatkowo wzmacniają ochronę przed najtrudniejszymi warunkami pogodowymi, np. szersze kaptury, wzmacniane szwy i obszerne kieszenie.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Kampania „Outdoor Progressives”

Najnowsza kampania reklamowa marki to ukłon w kierunku nowej generacji miłośników outdooru – zarówno tych kochających naturę, jak i żyjących na co dzień w mieście. Kampania została stworzona we współpracy z agencją 72andSunny Amsterdam i ukazuje ludzi, których łączy idea „Ochraniaj rzeczy, które kochasz”.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Film został nakręcony w Nowym Jorku. Wzięły w nim udział dwie pary – Laila Gohar (artystka konceptualna) i Ignacio Mattos (szef kuchni) oraz Cynthia Cervantes (producentka w branży mody i dyrektor artystyczny) i jej mąż Travis Gumbs (fotograf i konsultant kreatywny).

W filmie podążamy za parą przemieszczającą się z lasu do miasta i zmagającą się z różnymi warunkami atmosferycznymi. Zmieniając otoczenie, dostrzegają potrzebę ochrony tego, co kochają – np. ulubionych kwiatów – a ubrania Woolrich zapewniają im przy tym poczucie komfortu.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Zamiast zmuszać bohaterów kampanii do odgrywania ról, Woolrich uchwycił ich prawdziwe charaktery. Aby uczcić ich historie i indywidualną ekspresję, marka połączyła tę dynamiczną energię z wszechstronnością, funkcjonalnością i trwałością najnowszej kolekcji

Fotografką i reżyserką kampanii jest Cheryl Dunn, której udało się uchwycić autentyczne emocje bohaterów i doskonale oddać modę uliczną poprzez estetykę filmu.

Więcej informacji na:

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze