Od blisko 200 lat Woolrich produkuje komfortowe i odporne na wymagające warunki atmosferyczne kurtki puchowe, kamizelki i parki. Nie inaczej jest w najnowszej jesienno-zimowej kolekcji, którą cechują: funkcjonalność, komfort, uniwersalność i niepowtarzalny styl.
Wszystko zaczęło się na początku XIX wieku w Stanach Zjednoczonych. John Rich – syn tkaczy bawełny – w 1830 roku założył fabrykę wełny w Pensylwanii i na początku trudnił się wytwarzaniem produktów z tego surowca. Tak powstała marka Woolrich. Jej pierwszymi klientami byli mieszkańcy gór, drwale, traperzy i ich rodziny, którym John Rich dostarczał wygodnych ubrań chroniących przed górskim chłodem.
Ponadto firma współpracowała z wojskiem, dostarczając żołnierzom wełnianych koców i pomagając im tym samym przetrwać ciężkie warunki wojny secesyjnej.
Jednak największą sławę marka zdobyła dzięki kurtce parce, która początkowo została zaprojektowana dla żołnierzy. Woolrich przeniósł ją „do cywila” i współcześnie ciepła i wygodna parka to wybór większości osób na jesień i zimę.
DNA marki zobowiązuje – do dziś Woolrich tworzy każdą kurtkę, kamizelkę czy parkę, stawiając nacisk na funkcjonalność i superochronę. Dodatkowo współczesne ubrania są coraz bardziej lekkie i wygodne, a przede wszystkim… bardzo stylowe!
(Fot. materiały partnera)
Bez względu na to, jaka jest pogoda, ubierz się ciepło i podążaj za swoimi marzeniami – do tego inspirują ubrania z nowej kolekcji Woolrich. Idealnie sprawdzą się w każdych warunkach atmosferycznych, co jest szczególnie ważne w Polsce, gdzie pogoda lubi zaskakiwać.
(Fot. materiały partnera)
Kolekcja składa się z trzech linii – „Urzekająca Wielofunkcyjność” („Charming Versatility”), „Autentyczny Komfort” („Authentic Comfort”) oraz „Kultowa Niezawodność” („Iconic Performance”).
Nazwa pierwszej nawiązuje do odzieży, która ma się sprawdzić w zmieniających się warunkach meteorologicznych. To między innymi niezawodna męska kurtka Deepsix Overshirt (łącząca wodoodporną powłokę z nylonu z ciepłą i lekką izolacją z puchu) czy damska kurtka Silas Short – niezwykle ciepła dzięki technologii stałej izolacji włókien. Z kolei na deszcz sprawdzą się – chroniące przed wilgocią i wiatrem – męska kurtka polowa 2w1 Artwood oraz damska peleryna Meade.
(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
Druga linia kładzie nacisk na lekkość ubrań, które mają zachęcać do podróżowania – bez względu na pogodę. Widać tu inspirację stylem militarnym – odcienie jasnej oliwki, beże i palone pomarańcze. Linia ta koncentruje się na funkcjonalnych tkaninach i ekologicznych rozwiązaniach. Znajdziemy tu wodoodporną brytyjską bawełnę woskowaną w kultowych modelach kurtek czy męską kurtkę Sierrę, która jest reinterpretacją kamizelki Aluetian, do której zostały dodane dopinane rękawy z mikrofibry. W odzieży kobiecej – w damskim trenczu Kuna czy puchowej parce Alsea – użyto najwyższej jakości puchu, który czyni ją niesamowicie ciepłą przy zachowaniu lekkiej formy.
(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
Ostatnia linia – „Kultowa Niezawodność” – stawia właśnie na niezawodność i ochronę. Została ona utworzona we współpracy z Gore Tex. Kluczową rolę pełni tu membrana Gore Tex – niezwykle lekka, wiatroszczelna i wodoodporna. Ważną rolę odgrywają również detale, które dodatkowo wzmacniają ochronę przed najtrudniejszymi warunkami pogodowymi, np. szersze kaptury, wzmacniane szwy i obszerne kieszenie.
(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
Najnowsza kampania reklamowa marki to ukłon w kierunku nowej generacji miłośników outdooru – zarówno tych kochających naturę, jak i żyjących na co dzień w mieście. Kampania została stworzona we współpracy z agencją 72andSunny Amsterdam i ukazuje ludzi, których łączy idea „Ochraniaj rzeczy, które kochasz”.
(Fot. materiały partnera)
Film został nakręcony w Nowym Jorku. Wzięły w nim udział dwie pary – Laila Gohar (artystka konceptualna) i Ignacio Mattos (szef kuchni) oraz Cynthia Cervantes (producentka w branży mody i dyrektor artystyczny) i jej mąż Travis Gumbs (fotograf i konsultant kreatywny).
W filmie podążamy za parą przemieszczającą się z lasu do miasta i zmagającą się z różnymi warunkami atmosferycznymi. Zmieniając otoczenie, dostrzegają potrzebę ochrony tego, co kochają – np. ulubionych kwiatów – a ubrania Woolrich zapewniają im przy tym poczucie komfortu.
(Fot. materiały partnera)
Zamiast zmuszać bohaterów kampanii do odgrywania ról, Woolrich uchwycił ich prawdziwe charaktery. Aby uczcić ich historie i indywidualną ekspresję, marka połączyła tę dynamiczną energię z wszechstronnością, funkcjonalnością i trwałością najnowszej kolekcji
Fotografką i reżyserką kampanii jest Cheryl Dunn, której udało się uchwycić autentyczne emocje bohaterów i doskonale oddać modę uliczną poprzez estetykę filmu.