1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Z miłości do kobiet i z myślą o kobietach – Etam

(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
Wygoda, styl, praktyczność – to nie jedyne zalety marki. Etam od początku działalności wspiera kobiety w wyzwoleniu ich pewności siebie i realnie pomaga im w najróżniejszych aspektach życia. Jak? Wprowadzając do swojej oferty różne akcje i angażując się w liczne inicjatywy – wszystko to z miłości do kobiet.

Francuska marka została stworzona z myślą o kobietach. Już od początku istnienia – czyli od 1916 roku – stawiała je w centrum zainteresowania.
Współcześnie Etam nie tylko angażuje się w pomoc fundacjom działającym na rzecz kobiet, lecz także wprowadza nowe akcje do swojej oferty, które zmieniły życie niejednej kobiety czy dziewczynki.

Od wielu lat marka wspiera Centrum Praw Kobiet, pomagając kobietom, które mierzą się z problemem przemocy. Konto fundacji zasilane jest kwotami uzyskiwanymi ze sprzedaży papierowych toreb prezentowych. W 2021 roku była to suma ponad 36 tysięcy zł! Akcja trwa nieprzerwanie – przez cały rok możecie się do niej włączyć, przyczyniają się do poprawy jakości życia kobiet objętych opieką fundacji.

Nowa kolekcja „WeCare!” dostępna jest w salonach Etam – stacjonarnie i online. (Fot. materiały partnera) Nowa kolekcja „WeCare!” dostępna jest w salonach Etam – stacjonarnie i online. (Fot. materiały partnera)

Mały gest – Wielkie wsparcie

We wrześniu 2021 w każdym salonie Etam ruszyła akcja znana pod polską nazwą . O co w niej chodzi? Przede wszystkim o pomoc kobietom przy wykorzystaniu gospodarki o obiegu zamkniętym. Działa to tak, że przynosicie do sklepu nieużywane przez was biustonosze, a Etam przekazuje je fundacji Serce Miasta, która następnie je sortuje i oddaje kobietom dotkniętym kryzysem bezdomności. Od początku akcji zebrano niemalże 900 biustonoszy!

Dodatkowo chcąc wesprzeć uchodźców z Ukrainy, marka postanowiła, że od 4 do 9 marca 4 zł z każdego biustonosza zostanie przekazane na zbiórkę Polskiej Akcji Humanitarnej.

W każdym salonie Etam znajdują się specjalne terminale, do których możecie oddać nieużywane biustonosze. (Fot. materiały partnera) W każdym salonie Etam znajdują się specjalne terminale, do których możecie oddać nieużywane biustonosze. (Fot. materiały partnera)

Nie dla tematów taboo!

Na pewno każda z was słyszała już o majtkach menstruacyjnych. Etam wprowadziło je w 2019 roku, odmieniając oblicze miesiączki dla wielu kobiet. Nie dość, że jest to bardzo ekologiczne rozwiązanie, to także pozwala sporo zaoszczędzić.

A przy okazji przyczyniło się do czegoś szlachetnego – od października do grudnia 2021 Etam wspierało Akcję Menstruację (fundację walczącą z ubóstwem menstruacyjnym) , przekazując 5 zł z każdej sprzedanej pary majtek menstruacyjnych. Inicjatywa chyba wam się spodobała, bo zebrano aż 17 000 zł!

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Girl Power, czyli 52 portrety inspirujących kobiet

Prawie rok temu – bo 8 marca 2021 – Etam ruszyło z projektem prezentującym 52 portrety silnych kobiet. Między innymi modelki, influencerki, dziennikarki czy aktorki – każda z inną historią i z odmiennymi doświadczeniami. Bohaterki opowiedziały swoją historię i odpowiedziały na pytania, co czyni je silnymi i zaangażowanymi kobietami oraz co daje im codzienną inspirację i motywację do działania.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Trzeba podkreślić, że Etam wspiera kobiety nie tylko w Polsce. Różne inicjatywy zasilają konta lokalnych fundacji we wszystkich krajach Europy, w których znajdziemy salony marki, np. we Francji, Belgii, Holandii czy Szwajcarii. I tak np. od początku akcji „Mały gest, Wielkie wsparcie” europejskie kraje przekazały ponad 44 tysiące biustonoszy potrzebującym kobietom, natomiast w 2021 roku uzbierały 152 tysiące euro ze sprzedaży papierowych toreb prezentowych.

Jak widać – marka działa na różnych płaszczyznach, angażując się w przeróżne inicjatywy, które realnie wpływają na życie tysięcy kobiet. Z każdym rokiem Etam szuka nowych rozwiązań, żeby pomagać jeszcze skuteczniej. Bo w Etam Dzień Kobiet trwa cały rok. A najwspanialsze, że my też możemy się do tego przyczynić – kupując bieliznę sobie czy bliskim, możemy mieć bezpośredni udział w poprawie sytuacji kobiet, które potrzebują tej pomocy najbardziej.

Nowa kolekcja „WeCare!” dostępna jest w salonach Etam – stacjonarnie i online. (Fot. materiały partnera) Nowa kolekcja „WeCare!” dostępna jest w salonach Etam – stacjonarnie i online. (Fot. materiały partnera)

Nowa kolekcja „WeCare!” dostępna jest w salonach Etam – stacjonarnie i online. (Fot. materiały partnera) Nowa kolekcja „WeCare!” dostępna jest w salonach Etam – stacjonarnie i online. (Fot. materiały partnera)

Z miłości do kobiet

Etam to francuska marka, której historia sięga 1916 roku. Twórcą tej rodzinnej firmy był Pierre Milchior, który na początku zajmował się produkcją pończoch, a z czasem zaczął też sprzedawać bieliznę i ubrania. Obecnie firmą zarządza wnuk założyciela – Laurent Milchior, starając się zmienić życie kobiet na lepsze. W związku z tym w ofercie marki znajdziemy m.in. bieliznę dla przyszłych mam oraz matek karmiących, bieliznę dla kobiet po mastektomii, bieliznę menstruacyjną czy kolekcję dla kobiet o pełniejszych kształtach.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze