Tytuł Miss Świata zdobyła ponad 30 lat temu, ale wciąż zachwyca swoją urodą. Dziś podziwiamy ją również za sukcesy biznesowe - dwukrotnie znalazła się w gronie najbogatszych Polaków w rankingu „Forbesa”.
-Wizerunek marki Yoskine doskonale współgra z tak wyrazistą osobowością – mówi Dorota Dobrzycka, dyrektor marketingu firmy Dax Cosmetics będącej właścicielem marki. –Aneta Kręglicka jest kobietą o silnym charakterze, z pasją do działania, niebywale angażującą się w to, co robi. Czuję, że to będzie nieprzeciętna współpraca. Przed nami ważny okres w rozwoju marki - dodaje Dobrzycka.
Aneta Kręglicka: „To czas w moim życiu, by przeznaczyć więcej uwagi sobie, relacjom oraz zadbać o siebie, o swoje zdrowie i o właściwe proporcje, pewien balans w życiu”. (Fot. materiały prasowe)
Ambasadorka Yoskine będzie wspierać markę swoim wizerunkiem we wszystkich przedsięwzięciach. Kampania kosmetyków Yoskine z udziałem Anety Kręglickiej pojawi się w telewizji, prasie, internecie. Promocja obejmie m.in. linie Yoskine Imperial (najbardziej ekskluzywna linia w portfolio Yoskine ze składnikami zaczerpniętymi z japońskiego cesarskiego dworu), Yoskine Okinawa Green Caviar (z algą Umibudo zwaną „zielonym kawiorem” z wyspy Okinawa), Yoskine Tsubaki Slim Body (linia do pielęgnacji ciała z drogocennym olejem Tsubaki). Pierwsza odsłona kampanii już w lutym.