1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Biżuteria z historią w tle od FORGET-me-NOT

Zobacz galerię 11 zdjęć
Prawdziwe srebrne lub złote monety, w towarzystwie kamieni szlachetnych tworzą unikalne połączenia. Właśnie z nich złotnicy tworzą biżuterię marki FORGET-me-NOT, która podkreśla osobowość kobiety i wydobywa jej niepowtarzalny urok. Pierścionki, kolczyki czy bransoletki z historycznymi monetami przez lata dopełniają ich stylizacje, eksponując ich wyjątkowość.

Świadome i wymagające kobiety podchodzą do mody z dystansem. Wiedzą, że to co na siebie założą powinno podkreślać ich charakter, energię i być spójne z tym kim są i czym się zajmują. Dlatego zanim zdecydują się wzbogacić swoją garderobę o nową sukienkę czy żakiet, przemyślą ten wybór kilkukrotnie. Kluczem wyboru jest dobra jakość i adekwatna do niej cena oraz ponadczasowość produktu. Właśnie dla nich została stworzona biżuteria FORGET-me-NOT.

Po pierwsze unikalność

Każda kobieta jest inna, wyjątkowa i niepowtarzalna. Zasługuje na uwagę i indywidualne traktowanie. Dorota Wróblewska, właścicielka marki, dba o najdrobniejszy szczegół każdego etapu powstawania nowych kolekcji, by były one skrojone na miarę potrzeb współczesnych kobiet, ceniących sobie ponadczasowe wzory. Dzięki temu niezwykłe naszyjniki czy klipsy zostaną w rodzinie i będą noszone przez kolejne pokolenia.

– Do współpracy przy poszczególnych kolekcjach zapraszamy autorytety w dziedzinie designu. Dla marki projektuje Kacper Schieffers, Jolanta Gazda, Karolina Bik i inni. Każdy projektant nadaje biżuterii swój niepowtarzalny styl, dzięki czemu jest ona unikalna. Detale świadczą o naszym guście, właśnie dlatego w naszej biżuterii stawiam nie na brylanty, lecz na dobry design, nowatorski pomysł i profesjonalizm twórcówmówi Dorota Wróblewska, właścicielka marki.

Po drugie jakość

Przez wieki biżuteria traktowana była jako majątek rodzinny, dzisiaj na rynku jest dużo tandety, dlatego dla wielu jej wartość się zdeprecjonowała. Założeniem i misją marki FORGET-me-NOT jest powrót do tradycji, szacunku do pierścionków czy naszyjników, poprzez wypuszczenie na rynek kolekcji, których jakość niczym nie ustępuje biżuterii, którą nasze mamy otrzymały od swoich mam. Wspólnym mianownikiem wszystkich kolekcji są stare monety historyczne, używane jak kamienie.

Oryginalność z nutą historii znajdziemy np. w pierścionku z monetą z wizerunkiem Zygmunta Starego Wazy z XVI w topowej serii marki „PECUNIA”.

- Biżuteria z serii „PECUNIA” jest ręcznie wykonywana z metali szlachetnych (srebro 925 lub 14-karatowe złoto) i autentycznych, certyfikowanych monet z minionych wieków (XV-XIX w.), pochodzących ze zbiorów numizmatycznych. Każdy prezentowany wyrób ma certyfikat autentyczności, własny numer katalogowy, pod którym znajduje się jego opis i zdradzone jest nazwisko projektanta. To zdecydowanie kolekcja dla osób świadomych i ceniących wysokość jakość, pragnących, by biżuteria błyszczała nie jeden sezon, ale przez lata - opowiada Dorota Wróblewska.

Biżuterię marki FORGET-me-NOT można kupić za pośrednictwem strony oraz w wielu salonach jubilerskich w Polsce i na świecie. Po wcześniejszej zapowiedzi można umówić się również na osobistą wizytę w show-roomie w Warszawie przy ul. Saskiej 62/6.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze