Jesteśmy piękne w każdym wieku. Siwe włosy, doświadczenie i pewność siebie dodają kobiecości blasku.
Podczas gdy wszyscy myślą o milenialsach i pokoleniu Z, Clarins celebruje pokolenie S (silver generation). Marka składa hołd kobietom dojrzałym, które nie definiują się przez wiek, które żyją w zgodzie ze sobą. Najnowsza linia pielęgnacyjna Nutri-Lumière, została stworzona, żeby podkreślić piękno kobiet ze srebrnego pokolenia.
Claudia Maria Ferreira da Costa - twarz najnowszej linii - urodziła się w Brazylii.
W wieku 36 lat zaczęła pracować jako modelka. Chodziła na wybiegach u Diora czy Yves Saint Laurenta. Po kilkunastu latach pracy w świecie mody, wyszła za mąż, urodziła dwoje dzieci. Potem wróciła do pracy w modelingu. Szermierką zajęła się w wieku 43 lat. To sport rodzinny - jej tata był szermierzem. Dyscyplina ta wyzwoliła w niej dużo energii do życia. Pokazała, że wszystko jest możliwe, w każdym wieku. Claudia Maria Ferreira jest twarzą wolnych, szczęśliwych kobiet po 60.
Nad linią Nutri-Lumière pracowano 3 lata. Laboratoria Clarins zrobiły 240 testów, by dopracować formułę odpowiednią dla skóry po 60 roku życia. Dwa kluczowe składniki pochodzą z drzewa kasztanowca – symbolu długiego życia i odrodzenia.