Kolejna edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland zbliża się wielkimi krokami. Od 17 do 21 kwietnia 2013 to największe wydarzenie w świecie polskiej mody zagości w Łodzi już po raz ósmy. Podczas wiosennej odsłony Fashion Week Poland projektanci pokażą co będziemy nosić w sezonie jesień-zima 2013/2014.
Impreza ta nie ogranicza się jednak wyłącznie do prezentacji nadchodzących trendów, ale stawia też na rozwój polskiej branży odzieżowej. W tym celu powstał cykl profesjonalnych szkoleń i wykładów LET THEM KNOW. Jest on skierowany do osób poruszających się w branży mody: projektantów, producentów, właścicieli firm odzieżowych, specjalistów ds. marketingu oraz wszystkich osób chcących poszerzyć kompetencje z zakresu branży mody. Światowej klasy wykładowcy przybliżają uczestnikom szkoleń wiedzę trudno dostępną na polskim rynku, a jednocześnie niezbędną do prowadzenia biznesu modowego na najwyższym poziomie.
LET THEM KNOW towarzyszy FashionPhilosophy już od czterech edycji i w tym czasie zdążył wyrobić sobie własną markę. Ma stałe grono słuchaczy, które nieustannie się poszerza. – Popularność, jaką cieszy się stworzony przez nas blok edukacyjny, utwierdza nas w przekonaniu, że tego typu szkolenia dla branży mody są ważne i potrzebne – mówi Maria Ostrowska, koordynatorka projektu Let Them Know z ramienia Fashion Week Poland.
Szkolenia i wykłady odbywają się podczas największej branżowej imprezy w Polsce, aby mogły z nich skorzystać osoby z całej Polski, a także goście zagraniczni, którzy przyjeżdżają do Łodzi specjalnie na FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Uczestnictwo w cyklu LET THEM KNOW nie tylko pomaga słuchaczom wyrobić cenne umiejętności, podnieść kwalifikacje i zdobyć nowe kompetencje, ale także daje możliwość poznania autorytetów z danej dziedziny, zawarcia nowych znajomości, odbycia kuluarowych rozmów z wykładowcami i uczestnikami oraz wymiany doświadczeń i opinii.
Co roku tematy dobierane są pod kątem nowości i zapotrzebowania rynku, a także tak, aby zapewnić słuchaczom dużą różnorodność. – Wybierając tematy i wykładowców wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom słuchaczy, zbieramy ich opnie i bierzemy je pod uwagę przy organizacji kolejnej edycji – dodaje Ostrowska.
W trakcie 8. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland organizatorzy proponują dwa dni warsztatowych szkoleń zamkniętych (17-18.04) – pierwszy poświęcony sprzedaży w biznesie modowym, a drugi fashion marketingowi. Kolejne dwa dni są przeznaczone na wykłady otwarte, na które wstęp jest bezpłatny, jednak ilość miejsc jest ograniczona. Wykładowcami będą specjaliści z Polski oraz zagraniczni znawcy branży. W tej edycji na wykładach otwartych poruszymy min. tematykę kwestii prawnych w modzie.
Szczegółowy program i zapisy na stronie