Kampania marki Solar na sezon jesień-zima 2018/19

fot. materiały prasowe

Istniejąca niemalże 30 lat na rodzimym rynku modowym marka SOLAR nieustannie zaskakuje nowymi pomysłami. Pozostaje jednak wierna swojemu charakterowi, na który składają się wyraziste kolory, nietuzinkowe wzory oraz niezawodna jakość. Najnowsza kolekcja to kwintesencja elegancji – zarówno w klasycznym, jak i nowoczesnym wydaniu, a kampania wizerunkowa ukazuje to, co w polskiej jesieni najpiękniejsze – klimat i aurę schyłku lata oraz przede wszystkim doskonałą modę.

Bogata w mocne kolory oraz unikatowe wzory i printy jesienna kolekcja SOLAR idealnie wpisuje się w filozofię marki. Wyróżniają ją perfekcyjnie skrojone fasony, miękkie tkaniny, ponadczasowe dzianiny oraz elegancka paleta barw przełamana mocnymi akcentami. Dominować będą m.in. granat, czerń, szarość, ale również odważna magenta, odcienie fioletu, zieleń i srebro.

Inspiracja światowymi stolicami mody, takimi jak Paryż, Mediolan czy Nowy Jork pozwoliła projektantkom na stworzenie niezwykle różnorodnej, aczkolwiek spójnej kolekcji. Znajdziemy w niej m.in. eleganckie sukienki, pudełkowe żakiety, spodnie cygaretki oraz ołówkowe spódnice, które z pewnością zachwycą niejedną współczesną kobietę. Poza typowo biznesowymi strojami, jesienna oferta zawiera także nieco bardziej awangardowe i fantazyjne propozycje np. nad wyraz kobiece i pasujące do każdego typu sylwetki garnitury oraz sukienki zdobione orientalnymi wzorami. Miłośniczki minimalizmu i prostych rozwiązań z pewnością ucieszy kolekcja dzianin, które idealnie pasują do codziennych stylizacji.

 

Niebanalne wzornictwo oraz doskonała jakość to coś, za co od lat cenimy markę SOLAR. Dotyczy to nie tylko ubrań, ale także wyjątkowych kampanii wizerunkowych. W sezonie jesień-zima 2018/19 towarzyszyć jej będzie hasło „Powrót do korzeni”. Będzie to jednak powrót w nowoczesnym ujęciu, ze świeżym spojrzeniem na obowiązujące trendy. Najnowsza kampania to bowiem ukłon w stronę rodzinnego miasta marki – Poznania, gdzie mieści się siedziba firmy.

W klimatycznej sesji, która powstała na ulicach stolicy Wielkopolski, udział wzięła modelka Maria Zakrzewska, a za obiektywem stanął utalentowany polski fotograf – Łukasz Pukowiec. Zabytkowe wnętrza starych, powojennych kamienic okazały się być doskonałym tłem dla prezentowanych ubrań z kolekcji jesiennej, a charakterystyczne dla tamtejszego designu elementy architektury nadały kadrom niepowtarzalnego klimatu. Polska marka w świetnym wydaniu, w pięknym polskim mieście i z polską ekipą – to nasza doskonała modowa wizytówka.