1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Kolekcja „Peleton” marek Pan tu nie stał i RUSH DNM

Zobacz galerię 11 Zdjęć
Kolekcja Peleton powstała z myślą o miłośnikach ruchu rowerowego, ale przystosowana jest również do ruchu pieszego. Stanowi efekt współpracy dwóch łódzkich marek odzieżowych RUSH DNM i Pan tu nie stał, które spotykają się już po raz trzeci. Na kolekcję składa się odzież męska i damska oraz akcesoria rowerowe, a także... rower wrocławskiej manufaktury Loca Bikes.

Rok 2016 dla marki Pan tu nie stał, pomysłodawcy kolekcji, jest rokiem szczególnym. Firma kończy 10 lat i z tej okazji przygotowała aż 10 nowych projektów. By męska część klienteli po tegorocznej kolekcji ubrań sportowych dla kobiet „Ruch” nie czuła się zaniedbana, przyszła pora na przyjrzenie się również męskim potrzebom. Ale dlaczego akurat rowery?   – Myślałem o kolekcji dedykowanej rowerzystom już od pewnego czasu – mówi Maciek, jeden z założycieli Pan tu nie stał. – Peleton to najliczniejsza grupa kolarzy, umiejscowiona pomiędzy wyprzedzającymi ją zawodnikami a tymi niewytrzymującymi tempa grupy. Sam większość czasu wolnego spędzam na jeździe rowerem i stąd nazwa serii. Również proces projektowania był dobrym treningiem, a dodatkowym plusem jest to, że gdy teraz wyprzedza mnie ktoś ubrany w kolekcję Peleton, robi mi się ciepło na sercu.

Sesja wizerunkowa – fot. Mateusz Szeliga

Autorem sesji wizerunkowej kolekcji Peleton jest Mateusz Szeliga. Na zdjęciach wystąpili: uznana uczestniczka polskich maratonów MTB Anna Urban, wicemistrz Polski na 3000m w kolarstwie torowym w kategorii Masters Michał Niełaczny i Sebastian Saleta. Zdjęcia wykonano w miejscach dobrze znanym łódzkim rowerzystom: w knajpie Owoce i Warzywa, w serwisie rowerowym Fix Bikes i na tzw. Dellu, czyli łódzkiej miejscówce do treningów. Ciekawostka: - Maksymalna prędkość jazdy osiągnięta przez Michała podczas sesji zdjęciowej w tunelu aerodynamicznym za samochodem, z którego robione były zdjęcia, wyniosła 72 km/h – dodaje Maciek z Pan tu nie stał.

Na serię Peleton inspirowaną miejskim ruchem rowerowym składa się 20 produktów: odzież męska i unisex w bogatej rozmiarówce (od XXS do XL), akcesoria oraz rower. Kolekcja dzieli się na dwie kategorie: asortyment typowo szosowy (koszulki, spodenki na szelkach, czapeczka, błotnik, skarpetki, bidon) oraz  asortyment do poruszania się rowerem w warunkach miejskich (t-shirty, tanktop, bluza, spodnie jeansowe, kurtka jeansowa, pasek, plecaki), wpinki do ubrań i oczywiście wspomniany rower - singlespeed. Kolekcję cechuje przede wszystkim funkcjonalność. Koszulki zostały wyposażone w odblaskowe detale zwiększające widoczność i płaskie szwy. Bluza posiada kieszenie z ułatwionym dostępem podczas jazdy. Spodnie uszyto z jeansowej tkaniny z dodatkiem elastanu poprawiającego komfort jazdy na rowerze w warunkach miejskich, a pasek posiada specjalne mocowanie na zapięcie typu U-Lock. Kolekcja jest dostępna w sklepach stacjonarnych marki w Warszawie, Krakowie i Łodzi oraz w sklepie online. Strony www: a także . Rower do kupienia na: .

 

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze