1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda

Kreatywność i wolność tworzenia - niezwykła współpraca marki Levi’s i Lego

(Fot. materiały prasowe Levis)
(Fot. materiały prasowe Levis)
Zobacz galerię 4 Zdjęcia
Każdy z nas ma przynajmniej jedno miłe wspomnienie związane z klockami Lego. To jedna z najbardziej rozwijających zabawek na świecie. Dla dzieci i dorosłych. Symbol kreatywności.

Marka Levi’s ceni każdy przejaw pomysłowości i zabawy formą, a także możliwość wyrażania siebie. Jako jedna z pierwszych wprowadziła możliwość personalizacji swojego dżinsu.

Wspólne wartości powiązały obie kultowe marki, a owocem ich współpracy jest oryginalna kolekcja. „Levi’s i Lego Group połączyły siły, aby stworzyć coś naprawdę wyjątkowego i nowego, a jednocześnie znajomego. Dzięki spersonalizowanym płytkom Lego, ubrania Levi’s stały się dosłownie płótnami do zabawy.” - mówi Karyn Hillman, Chief Product Officer, Levi Strauss & Co.

Kolekcja zawiera pierwszą w historii innowacyjną, elastyczną płytkę Lego wykonany z giętkiego silikonu wszytego w formie naszywki na ubrania Levisa. Pozwala ona tworzyć swoje własne projekty z Lego Dots, czyli klocków, które przyczepia się do płytki.

Do produktów z możliwością personalizacji będzie dołączona torba zawierająca 110 klocków! Taka liczba elementów daje fanom możliwość tworzenia nieograniczonej ilości kombinacji.

Moda jest dobra okazją, by obudzić w sobie dziecko.

 Symbolikę Lego widać też w detalach, takich jak guziki w kultowych dla duńskiej marki kolorach: żółtym, czerwonym, zielonym, niebieskim, białym i czarnym. (Fot. materiały prasowe Levis) Symbolikę Lego widać też w detalach, takich jak guziki w kultowych dla duńskiej marki kolorach: żółtym, czerwonym, zielonym, niebieskim, białym i czarnym. (Fot. materiały prasowe Levis)

 Płytki dostępne  są na kurtkach vintage stonewash, spodniach, bluzach i akcesoriach. (Fot. materiały prasowe Levis)<br /><br /><br /><br /> Płytki dostępne  są na kurtkach vintage stonewash, spodniach, bluzach i akcesoriach. (Fot. materiały prasowe Levis)



 „Ta kolekcja przepełniona jest pasją i energią\


" width="420" height="-1" loading="lazy">
„Ta kolekcja przepełniona jest pasją i energią" mówi Lena Dixen, Senior Vice President, Head of Product and Marketing Development, Lego Group.



 

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze