1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Mariusz Przybylski–wykracza poza granice

</a>
„ULTRA2” - tytuł najnowszej kolekcji Mariusza Przybylskiego – oznacza kolejną potęgę „tego, co znajduje się ponad” lub „poza”. Kolejną, bo premiera kolekcji odbyła się poza Polską - w Berlinie. Teraz przyszedł czas na Warszawę.

Nadruki różnych faktur i kolorów drewna, nowatorskie wariacje na temat męskiego garnituru, płaszcze z syntetycznych włosów, a wszystko w dwóch kontrastujących ze sobą liniach kolorystycznych – to nowa odsłona najnowszej kolekcji Mariusza Przybylskiego na wiosnę/lato 2012. Projektant zaprezentował ją 9 września w wielkiej industrialnej hali przy ulicy Domaniewskiej na warszawskim Mokotowie, na tle oryginalnej scenografii stworzonej przez firmę Decorativos, zbudowanej z białych roślinno - geometrycznych motywów.

</a>
Sporą niespodzianką okazał się finał pokazu, podczas którego na wybiegu pojawiła się Małgorzata Socha – ambasadorka marki BMW, z wdziękiem wcielając się w rolę modelki. Nie był to przypadek, ponieważ tego wieczoru marka BMW po raz pierwszy zaprezentowała dwie nowe wersje BMW serii 1 – Urban i Sport – swoim charakterem nawiązujące do dwoistej natury samej kolekcji.

ULTRA2 – wykracza poza granice

Jak można było się spodziewać już po tytule kolekcji – „ULTRA”, Mariusz Przybylski  z charakterystyczną dla siebie swobodą przekroczył kolejne granice, nie tylko geograficzne. „ULTRA2 to kolekcja wyrastająca ponad wszystko, co do tej pory stworzyłem. W każdym sensie. - opisuje swoje nowe projekty Przybylski - Ponad modowe konwencje, ponad podziały na to co klasyczne i awangardowe, tradycyjne i nowoczesne, ponad typowe kolekcje tylko dla mężczyzn lub tylko dla kobiet… To kolekcja, która - mam nadzieję - ukaże harmonię tych pozornych przeciwności… Kolekcja utrzymana była w dwóch tonacjach kolorystycznych – szarościach i czerniach z jednej strony oraz odcieniach brązów i beży, w tym połyskliwej miedzi i złota – z drugiej. Wzbogacona o intensywne odcienie miętowej zieleni. Po raz kolejny w kolekcji Przybylski wykorzystał autorskie nadruki, tym razem są to wariacje na temat struktury drewna. „ULTRA” zawiera elementy klasyki połączone z nowoczesnymi rzeźbiarskimi formami. Z jednej strony pojawiają się bardzo miękkie drapowane elementy, które jednocześnie spłatają się z geometrycznymi, modernistycznymi wpływami. W skład kolekcji wchodzą bardzo szlachetne tkaniny jak kaszmir, wełna, jedwab i barwione skóry (Całość kolekcji do obejrzenia na: ).    

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze