Modnie nie znaczy drogo  – nowa kampania Zalando

Dobry wygląd to kwestia kreatywności, a nie zasobności portfela. (Fot. materiały prasowe)

Nie jest sztuką ubrać się oryginalnie i zgodnie z trendami za grube pieniądze. Podziw i zachwyt wzbudzają stylizacje złożone z ubrań kupionych „za grosze”.

Nowa przygotowana specjalnie na polski rynek kampania Zalando kwestionuje powszechne stwierdzenie, że modny wygląd i nowe trendy to duży wydatek.
Przeprowadzone na polskim rynku badania wykazują, że wielu Polaków uważa, że aby modnie wyglądać, trzeba wydać dużo pieniędzy – mówi Dawid Pożoga, Marketing Lead na Polskę w Zalando. – Celem naszej kampanii, jest pokazanie, że moda i najnowsze trendy są dostępne dla wszystkich, niezależnie od pochodzenia, płci, stylu, a także budżetu. Jesteśmy przekonani, że ta różnorodna oferta umożliwi nam, pozostać pierwszym miejscem, do którego trafiają Polacy, gdy myślą o modzie. – dodaje.

„Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich” – to hasło najnowszej kampanii (Fot. materiały prasowe)

O wartościach promowanych przez Zalando, przypomina wyreżyserowany przez Marka Partyša spot reklamowy. Autorem zdjęć kampanijnych jest polski
fotograf Marcin Kempski.
Sceneria spotu i sesji zdjęciowej to przestrzenie powszechnie dostępne – pociąg, teren Dworca Centralnego oraz Zajezdni Metra Kabaty w Warszawie. Lokalizacja to nieprzypadkowy wybór: „Cieszę się, że wykorzystaliśmy przestrzeń stacji kolejowych i wnętrze pociągu. Te dostępne i otwarte dla wszystkich miejsca” – mówi Kempski. Dzięki szerokiemu asortymentowi na Zalando.pl każdy klient ma możliwość znaleźć dla siebie coś w odpowiadającym mu przedziale cenowym. W stylizacjach wykorzystano odzież, obuwie i akcesoria ulubionych marek Polaków, takich jak: Pull&Bear, Bershka, New Look, Topshop, NA-KD, Monki, Weekday i River Island. Idea kampanii to efekt współpracy polskiego zespołu marketingu Zalando i agencji VCCP Berlin. Mark Hendy, dyrektor kreatywny VCCP zauważa:
Według mnie, trendy od zawsze wiążą się z odwagą i kreatywnością ludzi na co dzień, a nie z zasobnością ich portfela. W naszej kampanii, chcemy udowodnić, że właśnie tak jest. Coś co wydaje się inkluzywne i niedostępne, przedstawiamy w swobodny i przewrotny sposób, zgodny z wartościami promowanymi przez Zalando.

W kampanii wzięły udział osoby z różnych środowisk oraz w różnym wieku. (Fot. materiały prasowe)
W kampanii wzięły udział osoby z różnych środowisk oraz w różnym wieku. (Fot. materiały prasowe)