Zrównoważony rozwój, ochrona środowiska oraz wspieranie odpowiedzialnego piękna to główne założenia Good For, nowego projektu Sephora, który z początkiem października wystartował w perfumeriach stacjonarnych i sklepie internetowym marki.
Piękno każdej z nas jest nierozerwalnie związane z tym, jak żyjemy – co jemy, jak spędzamy wolny czas, w jakim środowisku przebywamy, ale też jakich używamy produktów. Dzisiaj każda świadoma i dbająca o siebie kobieta wybiera kosmetyki biorąc pod uwagę nie tylko ich markę, ale również skład, formułę, opakowanie oraz sposób produkcji. Jest to tzw. holistyczne podejście do piękna, które obejmuje też troskę o środowisko oraz zrównoważony rozwój, i ma duże znaczenie dla naszego życia. Dlatego właśnie powstał program Good For, nowy projekt firmy Sephora. W trosce o klientów i planetę. Na rzecz odpowiedzialnego piękna.
Good For – nowy projekt Sephora
W ramach projektu Good For, klienci mogą oddawać do recyklingu puste opakowania po produktach do makijażu, pielęgnacji skóry i zapachach zakupionych w Sephora. Te zostaną poddane odzyskowi lub zamienione na energię. Jest to koncept, który zyskuje coraz większą popularność w naszym kraju. Teraz dostępny jest również dla klientów Sephora.
Ponadto, przy wybranych produktach w sklepach stacjonarnych i internetowych pojawiły się specjalne ekooznaczenia. Są to specjalne zielone etykiety: „dobre dla ciebie”, „dobre dla planety” i „dobre dla wegan”, dzięki którym klienci z łatwością odnajdą kosmetyki dostosowane do swoich potrzeb.
Sephora we współpracy z Aretą Szpurą, propagatorką ruchu less waste i autorką książki „Jak uratować świat?”, przygotowała też porady i artykuły eksperckie promujące ekoedukację i świadomość na temat ochrony środowiska. Znaleźć je można w digitalowym katalogu Good For. Do udziału w projekcie zaproszono również inne marki działające na rzecz ekologii: Calvin Klein, Givenchy, Glov, Origins oraz Phlov.
Sephora Collection – odpowiedzialna marka
Sephora Collection to marka znana z wysokiej jakości kosmetyków, a informacji na ich temat dostarcza program We Care For Good. Marka stawia przede wszystkim na składniki naturalne i wegańskie, a dobrym przykładem tej filozofii są linie kosmetyków Good for skin.you.all oraz Colorful stworzone z min. 90 proc. składników naturalnych oraz bez użycia składników pochodzenia zwierzęcego. Ostatnio dołączyła do nich również linia CARE – all-in-one z nawilżająco-rozświetlającym podkładem zawierającym 97 proc. naturalnych składników, takich jak np. herbata matcha i witamina C.
Sephora Collection stawia na nieustanny ekorozwój, np. projektuje opakowania w duchu zasady 4R (reduce, reuse, recycle, rethink). Przykładami wartymi uwagi są m.in. pomadki Lipstories w wolnych od magnesów opakowaniach, maski w płachcie bez plastikowych osłonek, butelki na sera produkowane z tworzywa pochodzącego z recyklingu, a także chusteczki oczyszczające z certyfikowanej bawełny organicznej.
Poniżej polecamy nasze ulubione produkty Sephora Collection.
Oferta Good For obejmuje kilkadziesiąt marek i setki produktów. Wśród nich m.in. PAI, Respire, Wishful, REN czy Antipodes. Odkryj wszystkie na sephora.pl oraz w perfumeriach Sephora.
- Polecane
- Popularne
- Najnowsze