Jej naszyjniki zawładnęły naszym sercem już dawno. O jej kolczykach marzymy za każdym razem, gdy tylko widzimy nowe projekty. Najnowsza kolekcja ulubionej projektanki polskich gwiazd Anki Krystyniak wyrosła z potrzeby piękna i nawiązuje do znanych już wcześniej symboli - znaków zodiaku i konstelacji gwiazd.
Warszawa, wrzesień 2019 – tegoroczna kampania marki Anka Krystyniak to subtelne połączenie nowości ze znanymi wcześniej wzorami projektantki. Bohaterką odważnych zdjęć autorstwa Borysa Synaka jest uznana polska modelka, Maja Salamon.
Wśród biżuterii zaprezentowanej w kampanii znalazły się znane klientkom i klientom marki symbole, które zostały zinterpretowane na nowo. Tym razem Isztar, Chai czy czaszki wzbogacono o ręcznie zakuwane brylanty i wykonano ze złota próby 585. Delikatne naszyjniki i masywne sygnety ze złota to nowość w ofercie Anki Krystyniak. Wśród nowych wzorów nie zabrakło też biżuterii wykonanej ze srebra i kamieni naturalnych – znaku rozpoznawczego projektantki.
W kolekcji dominują minimalistyczne pierścionki, religijne symbole i... perły wykorzystane w boho naszyjnikach, które łączą w sobie elegancję z charakterystyczną dla projektantki nonszalancją. Pierścionki zaś nawiązują do wcześniejszych kolekcji (i naszych ukochanych replik rzymskich monet). Sercem tej biżuterii jak zawsze są księżyce, krzyże i to właśnie one powodują, że projekty Anki Krystyniak rozpozna każdy.
Nowa biżuteria pojawi się w sklepach w najbliższych dniach.