W środę 12 października miała miejsce premiera wyjątkowej kolekcji biżuterii – Ania Kruk for Coccodrillo. Spotkanie w butiku przy Mokotowskiej przyciągnęło gwiazdy oraz przedstawicieli mediów związanych ze światem mody, lifestyle’u oraz tematyki parentingowej. Nowa kolekcja to początek dłuższej współpracy polskich marek - biżuteryjnej Ania Kruk oraz odzieży dla dzieci Coccodrillo.
Zobacz
kolczyki srebrne
Tego dnia, wnętrza butiku Ania Kruk przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie wypełnili zaproszeni goście – dziennikarze, styliści oraz blogerzy. Pośród nich, pojawiły się również gwiazdy polskiego showbiznesu m.in. aktorkiAnna Czartoryska i Katarzyna Zielińska oraz prezenterka telewizyjnaPaulina Sykut.
Zaprezentowana kolekcja to trzy linie produktowe, na które w sezonie jesień/zima 2016 składają się łańcuszki, kolczyki i bransoletki ze srebra rodowanego. Cały koncept kolekcji zaprojektowany został w delikatnych kolorach bieli, pudrowego różu oraz szarości. Barwy te, dominujące również w scenografii eventu, pojawiają się na sznureczkach dostępnych bransoletek. Jedynie do kompletu serduszek Ania Kruk, wraz z projektantką Coccodrillo – Agnieszką Nowak, wybrały czerwony sznurek jako ukłon w stronę klientek, które wierzą, że ten kolor przynosi szczęście.
Goście spotkania z zainteresowaniem poznawali kolekcję oraz liczne inspiracje za sprawą których powstała. Pierwsza z linii – ILUSTRACJE – to zawieszki w kształcie zwierzątek, inspirowane odręcznymi rysunkami. Druga linia, pod nazwą MINI-ME, podkreśla jedyną w swoim rodzaju więź między bliskimi sobie osobami. Naszyjniki i bransoletki występują tutaj w parach, niektóre natomiast są komplementarne, uzupełniają się – mniejszy element został wycięty z większego, jest jego częścią. Natomiast trzecia z linii – DLA MAMY to dwa wzory naszyjników z grawerowanym napisem „Best Mom Ever” bądź „Super Mama”.
Współpraca Ania Kruk for Coccodrillo planowana jest na kilka kolejnych sezonów.