Z okazji 20-lecia kampanii AVON Kontra Rak Piersi w Polsce, marka szykuje kolejną odsłonę edycji projektu, by z działaniami profilaktycznymi dotrzeć do jak największej liczby Polek. Statystyki zachorowań na raka piersi pokazują, że jest on wykrywany u coraz młodszych kobiet, dlatego w tym roku AVON stawia na nowoczesną komunikację. Na Facebooku startuje wydarzenie #RóżoweLato, w którym firma pokazuje, że profilaktyka raka piersi może być elementem lifestyle’u każdej nowoczesnej kobiety. Również offline’owo firma będzie świętować 20-lecie kampanii podczas cyklu 7-letnich eventów organizowanych wraz z 4FUN.TV. Ambasadorkami akcji zostały siostry ADiHD.
AVON dba nie tylko o kobiece piękno, ale także, w ramach kampanii AVON kontra rak piersi, już od 20 lat dba o zdrowie Polek. W tym roku, z okazji okrągłej rocznicy, marka przygotowała coś wyjątkowego. Wraz z 4FUN.TV zaprasza aż na 7 eventów, które będą odbywać się przez całe lato, w nadmorskich i mazurskich miejscowościach wypoczynkowych. Na każdym z nich będzie możliwość wykonania bezpłatnego badania USG piersi. Na Facebook’u wystartowało również #RóżoweLato – pełen konkursów i niespodzianek projekt, który zachęca kobiety do dbania o siebie, swoje samopoczucie, ale również do profilaktyki raka piersi.
Nowotwór piersi jest wykrywany coraz częściej w grupie 20-40-latek. Stąd właśnie pomysł na zmianę formuły wydarzenia i dotarcie do jak największej liczby kobiet. W ramach #RóżowegoLata AVON wykona aż 280 bezpłatnych badań USG piersi. Chcemy pokazać, że o profilaktyce można mówić w lekki, lifestylowy sposób i zachęcić kobiety w każdym wieku, by uznały ją za ważny element dbania o siebie. – mówi Ewa Grzech, Communication Manager AVON Polska.
Ambasadorkami akcji #RóżoweLato są siostry ADiHD, prezenterki 4FUN TV, które będą motywować i promować zdrowy styl życia. Energiczne siostry przygotowały serię filmów video, które wprowadzają młode kobiety w tajniki profilaktyki raka piersi. Wszystkie materiały będą publikowane na stronie wydarzenia #RóżoweLato. Na scenie Słonecznej Stacji poprowadzą konkursy i zabawy pozwalające w łatwy sposób przyswoić wiedzę dotyczącą przeciwdziałaniu tej chorobie. Fajnie, że w wakacyjnej atmosferze jest okazja do tego, by mówić też o ważnych rzeczach. Każda z nas powinna badać swoje piersi i uznać to za stały punkt w swoim kalendarzu, podobnie jak wizytę u kosmetyczki, czy na siłowni - mówią siostry ADiHD.
Kampanię będzie również wspierać Ambasadorka AVON – Małgorzata Kożuchowska, a partnerami merytorycznymi są Fundacja Rak’n’Roll i Stowarzyszenie Amazonki – Warszawa Centrum.
#RóżoweLato jest częścią eventów Słoneczna Stacja organizowanych przez 4FUN.TV i Telewizję Polsat. W ramach Słonecznej Stacji, AVON przygotował dwie strefy – w jednej z nich, w każdą sobotę będzie można wykonać bezpłatnie USG piersi, a w drugiej poznać tajniki makijażu i kupić produkty
z Różową Wstążką. Całkowity zysk ze sprzedaży wszystkich produktów zostanie przekazany na organizację dodatkowej puli badań USG.
Słoneczna Stacja to projekt, podczas którego Telewizja Polsat i 4FUN.TV chcą zachęcić widzów do aktywnego i bezpiecznego spędzania czasu na wakacjach. Ekipa 4FUN.TV w składzie: Siostry ADiHD, Jacek Januszko, Ola Ciupa i Kristina Kurcheva odwiedzi 7 największych, wakacyjnych kurortów. Dla wczasowiczów przygotowano mnóstwo niespodzianek i atrakcji oraz koncerty gwiazd. Organizatorzy zapowiadają, że poderwą z leżaków nawet największych miłośników plażowania.
W Polsce kampania AVON kontra Rak Piersi prowadzona jest od 1998 roku i jest jedną z największych inicjatyw społecznych. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Taka świadomość może uratować życie. Działania podejmowane w ramach kampanii mają przypominać, że nowotwór piersi nie jest wyrokiem, a jedynym i najskuteczniejszym sposobem na wczesne wykrycie i efektywne zapobieganie rozwojowi choroby jest regularne wykonywanie badań profilaktycznych.
Więcej informacji na temat kampanii AVON Kontra Rak Piersi znajdą Państwo na . Na stronie pojawi się też specjalny kalendarzyk, który będzie można zawiesić w swojej łazience, aby pamiętać o konieczności comiesięcznego badania palpacyjnego.
Link do wydarzenia na Facebooku i filmów video:
Terminarz #RóżowegoLata (badania USG będą odbywać się w każdą sobotę w poniższych lokalizacjach):
Krynica Morska 07-08.07.2018
Olsztyn 14-15.07.2018
Łeba 21-22.07.2018
Ustka 28-29.07.2018
Kołobrzeg 04-05.08.2018
Świnoujście 11-12.08.2018
Międzyzdroje 18-19.08.2018