Mroczna, czarno - biała kampania reklamowa nie kojarzy się z latem. Gdy do tego dodamy proste, momentami androgyniczne sylwetki, ciężko nam będzie uwierzyć, że mowa o Yves Saint Laurent, a raczej o Saint Laurent Paris.
Po przejęciu władzy w domu mody Yves Saint Laurent, Hedi Slimane dokonuje odważnych zmian. Po pierwsze, zmienił nazwę kultowej marki na Saint Laurent Paris. Następnie stworzył kolekcje wiosenno-letnią, która ma zdeterminować nowy, odświeżony styl kultowego i znanego z niebanalnej, niezwykle kobiecej mody YSL.
Kolekcja Slimana jest minimalistyczna, nowoczesna i mroczna. Zamiast spódnic i sukienek dominują kobiece garnitury trzymające się blisko ciała, podkreślające szczupłą sylwetkę. Cała kolekcja zyskała na drapieżności, jest rockowa i wyrafinowana.
Po takiej kampanii wiosenno -letniej aż nie mogę doczekać się odsłony jesienno - zimowej Saint Laurent Paris!