1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda

Showroomy i concept store’y dla świadomych klientów

Showroom Solna 1 w Krakowie
Showroom Solna 1 w Krakowie
Od kilku lat słyszymy, że docierająca do nas z Azji  odzież pełne chemikaliów, szyje się je ze sztucznych materiałów przez ludzi często pracujących po kilkanaście godzin na dobę. Nie chcemy już nosić takich ubrań nie tylko ze względów jakościowych, ale także zdrowotnych oraz etycznych.

Warto dbać o to, co na siebie zakładamy. Dla siebie, dla zdrowia, dla środowiska. Rozwiązaniem jest kupowanie ubrań szytych w Polsce, najlepiej ręcznie i z dobrych materiałów.

Showroomy i concept store’y – modowe raj dla świadomego klienta

W Polsce mamy wiele niezwykle utalentowanych, młodych projektantów oraz marki, które szyją w kraju, z rodzimych materiałów lub sprowadzają je z zagranicy np. Włoch. Ich kolekcje są świeże, wyjątkowe i wcale nie kosztują tysięcy złotych za sztukę. Maare, Sjofne, Litfashion, NZ, Project MESS, Pauline Twig, Gawor, Verla, Anna Purna, Basia Olearka, Aleksandra Zgubińska to tylko kilka z wielu marek, na które możemy sobie pozwolić i nosić jakościowe ubrania, buty, torebki, które zachwycą innych, a nam dadzą pewność, że wspieramy polską modę.

Takich ubrań nie kupimy jednak w centrach handlowych. Z pomocą w zebraniu dobrych, polskich marek modowych w jednym miejscu w ostatnich latach przyszły showroomy i concept store’y. W showroomach można nie tylko kupić, ale też wypożyczyć ubrania np. do sesji modowych. Concept store to z kolei miejsce, które ma linię przewodnią oferowanych produktów oraz własnych stylistów pomocnych w skompletowaniu najlepszych zestawów.

„Showroomy i concept store’y święcą triumfy, ponieważ oferują ludziom nowoczesną modę od utalentowanych polskich projektantów w dobrych cenach. Na Solnej 1 klientki mają szeroki wybór kreacji od takich za kilkaset złotych do tych droższych np. od Zienia czy Mariusza Przybylskiego. Każdy jednak ma pewność, że dana kreacja jest najwyższej jakości i jest to slow fashion, które jest teraz bardzo silnym trendem. Nie musimy od razu nosić Chanel czy Diora, by czuć się świetnie i zrezygnować z ubrań z sieciówek. Dodatkowo Showroom to miejsce, gdzie można napić się pysznej kawy, zorganizować modowy event, pokaz mody, sesję zdjęciową. Kontakt z pracownikami jest tu całkowicie inny niż w zwykłych sklepach. Klienci mogą liczyć na doskonałą atmosferę i cała uwaga skoncentrowana jest na nich” – mówi Marcin Jachym, manager Showroomu Solna 1 w Krakowie.

 

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze