fbpx

Używane ubrania przez Zalando

Używane ubrania przez Zalando
(Fot. materiały prasowe Zalando)

Zalando Pre-owned to usługa, dla osób które chcą kupować i sprzedawać używane ubrania. Od dziś w Niemczech i Hiszpanii, na początku października także w Polsce, Belgii, Francji i Holandii.

„Zainteresowanie odzieżą używaną jest duże i ciągle rośnie, szczególnie wśród milenialsów. Jednocześnie, klientom brakuje łatwej i rzetelnej usługi, która łączy w sobie bezproblemową sprzedaż artykułów, które przestali już nosić z przyjemnymi doświadczeniami zakupów odzieży używanej on-line. Wraz z uruchomieniem oferty Pre-owned, Zalando zostanie pierwszą platformą modową, która oferuje tak proste rozwiązanie i kompleksowo zaspokaja potrzeby klientów w tym zakresie” – mówi Torben Hansen,VP Recommerce w Zalando.

Używane ubrania przez Zalando
(Fot. materiały prasowe Zalando)
Używane ubrania przez Zalando
(Fot. materiały prasowe Zalando)

Jakie są zalety Pre-owned?

  1. Darmowa wysyłka.
  2. Darmowy zwrot – obowiązują takie same zasady jak przy regularnych zakupach na zalando.pl, czyli 100 dni na darmowy zwrot.
  3. Możesz zarządzać swoją garderobą – klienci Zalando na swoim profilu mogą od razu zobaczyć wszystkie artykuły, które kupili na Zalando, a także dodać ubrania kupione gdzie indziej. To ułatwi im ich późniejszą sprzedaż.
  4. Po sprzedaży odzieży, klienci otrzymują kartę podarunkową o odpowiedniej wartości do wydania na Zalando, albo mogą też wesprzeć jedną z dwóch partnerskich organizacji charytatywnych: Czerwony Krzyż lub WeForest.
  5. Wszystkie artykuły używane, oferowane na Zalando, są sprawdzane pod kątem jakości i stają się asortymentem dostępnym dla milionów klientów, z gwarancją wygody wysyłki, wielu opcji płatności i darmowych zwrotów.
  6. Zgodnie z polityką Zalando, wspierającą zrównoważony rozwój, we wszystkich zamówieniach z kategorii Pre-owned wykorzystywane są wolne od plastiku opakowania z papieru pochodzącego z recyklingu.

Uruchomienie oferty Zalando Pre-owned to kamień milowy w drodze spółki do realizacji hasła, jakim jest bycie tzw. Starting Point for Fashion.
Dając możliwość łatwej odsprzedaży używanej odzieży  firma dokłada kolejną cegiełkę do strategii zrównoważonego rozwoju do.MORE Zalando. Jej celem jest przedłużenie życia 50 milionów artykułów i wyeliminowanie tworzyw sztucznych jednorazowego użytku do 2023 roku.

  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze