Vans i Led Zeppelin łączą siły z okazji 50. rocznicy powstania debiutanckiego albumu legendy rocka 

Vans i Led Zeppelin łączą siły z okazji 50. rocznicy powstania debiutanckiego albumu legendy rocka  i prezentują ekskluzywną kolekcję kapsułową

Zaraz po obchodzonej niedawno złotej rocznicy zespołu Led Zeppelin, Vans, światowa ikona kreatywności, podejmuje współpracę z legendą rocka’n’rolla świętując 50. rocznicę wydania debiutanckiego albumu zatytułowanego Led Zeppelin. Składająca się z czterech elementów kolekcja kapsułowa to limitowana edycja butów i ubrań dostępna od piątku, 22 lutego, w wybranych sklepach Vans, sklepach multibrandowych oraz online na Vans.eu      i Store.ledzeppelin.com.

 

Kolekcję Vans x Led Zeppelin otwiera koszulka z długim rękawem prezentująca oryginalną okładkę debiutanckiego albumu, która znalazła się również na czapce z daszkiem typu trucker. Model butów Era przedstawia symbole członków zespołu rozmieszczone na najwyższej jakości skórzanej konstrukcji z białym logo Led Zeppelin znajdującym się na bokach podeszw. Model Vans Sk8-Hi wykonany jest z zamszu i płótna, prezentuje okładkę Led Zeppelin z nadrukowanymi metalicznymi śladami pędzla w kolorze srebrnym na bokach butów. Dodatkowo posiada wykończone czarną skórą, charakterystyczne dla Vans paski, czarne sznurowadła i nadrukowane logo. Fani Led Zeppelin ucieszą symbole każdego   z członków zespołu ukryte na wewnętrznej stronie języka. Modele Era i Sk8-Hi będą sprzedawane w specjalnie zaprojektowanych pudełkach Vans x Led Zeppelin.

 

 

Kolekcja Vans x Led Zeppelin będzie dostępna przez ograniczony czas w wybranych sklepach Vans, sklepach multibrandowych oraz online na Vans.eu i store.ledzeppelin.com  od piątku, 22 lutego.

#VansxLedZeppelin

 

O marce Vans

Vans®, VF Corporation (NYSE: VFC), to klasyczna marka oferująca ubrania, obuwia i akcesoria sportowe. Kolekcje Vans authentic są sprzedawane na całym świecie w 84 krajach za pośrednictwem sieci filii, dystrybutorów i biur międzynarodowych. Vans jest także właścicielem i operatorem ponad 600 punktów sprzedaży na całym świecie. Marka Vans promuje sportowy styl życia, subkulturę młodzieżową i kreatywną ekspresję dzięki wsparciu sportowców, muzyków i artystów, oraz poprzez nowatorskie wydarzenia i platformy, takie jak seria Vans Park, Vans Triple Crown of Surfing®, Vans US Open               z Surfing, Vans Pool Party, Vans Custom Culture, Vans Warped Tour®, kulturalne centrum Vans i międzynarodowy klub muzyczny House of Vans.

Vans, Off The WallSince ’66