Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa – Centrum i marka odzieżowa QUIOSQUE rozpoczęły współpracę w ramach kampanii Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa, której celem jest zwrócenie uwagi kobiet na ich zdrowie, zachęcenie do poświęcenia czasu sobie, a w szczególności do wykonania badań profilaktycznych. Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa to kampania społeczna, której inicjatorem i pomysłodawcą jest QUIOSQUE. Partnerem akcji jest firma kosmetyczna AVON, która od 16 lat wspiera kobiety w Polsce w walce z rakiem piersi prowadząc kampanię społeczną Avon kontra Rak Piersi.
Inspirując się Różową Wstążką – symbolem walki z rakiem piersi - projektantki QUIOSQUE stworzyły wyjątkowe t-shirty. Będą one dostępne w salonach QUIOSQUE w październiku - międzynarodowym miesiącu walki z rakiem piersi. „Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji skłonimy Panie do ‚zdrowego egoizmu’ – postawienia siebie na pierwszym miejscu”, mówi Magdalena Majchrzak – Puczyńska, Dyrektor ds. Marketingu i Ekspansji.
Zysk ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Stowarzyszenia „Amazonki”, zajmującego się wsparciem kobiet po leczeniu raka piersi i profilaktyką tej choroby. Ponadto, przez pierwsze dwa weekendy października, w wybranych salonach QUIOSQUE, będzie możliwość spotkania i rozmowy z przedstawicielkami Stowarzyszeń Amazonek.
Aby przekonać Polki do regularnego wykonywania samobadania piersi, marka QUIOSQUE wykonała specjalną ulotkę. Zaprojektowano ją tak, aby łatwo i chętnie z niej korzystać. Dzięki firmie AVON, w wybranych salonach QUIOSQUE, klientki będą mogły skorzystać zporad Konsultantek, które doradzą im, jak profesjonalnie wykonać makijaż odpowiedni do ich typu urody.