Najprostszy design, pod którym kryją się niezwykle przemyślane i nowoczesne detale – to właśnie charakteryzuje japońską markę Uniqlo, która znana jest na całym świecie. Jej minimalizm pokochało też wielu Polaków, dlatego 27 października japoński gigant otworzy swój pierwszy pop-up store w Warszawie.
Uwielbiana przede wszystkim za swój minimalizm i basicowe ubrania, które każdy chce i może mieć w swojej szafie, marka Uniqlo otworzy swój pierwszy sklep stacjonarny w Polsce. Będzie to sklep w formule pop-up store, to znaczy, że będzie tymczasowy, będzie działał tylko przez określony czas. System ten pozwala na wypromowanie marki i przyciągnięcie klientów. Idea pop-up store, choć w Polsce stosunkowo nowa, na Zachodzie ma już kilkuletnią tradycję. Otwarcie sklepu odbędzie się w czwartek 27 października o godzinie 10 w Domach Towarowych Wars Sawa Junior w centrum Warszawy.
Sklep Uniqlo na Regent Street w Londynie (Fot. materiały prasowe)
– Niezmiernie cieszymy się, że po raz pierwszy w Polsce będziemy mogli osobiście spotkać się z klientami i przybliżyć im LifeWear – odzież tworzoną według naszych japońskich wartości: jakości, trwałości i prostoty. Decyzję o otwarciu sklepu stacjonarnego oparliśmy na doświadczeniach związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego Uniqlo w Europie. Wierzymy, że warszawski pop-up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany z nim związane – komentuje Taku Morikawa, prezes Uniqlo Europe.
O ile pop-up store będzie pierwszym stacjonarnym punktem Uniqlo w Polsce, marka od ponad sześciu lat oferuje polskim klientom zakupy ubrań LifeWear w europejskim sklepie internetowym. Są to kolekcje zarówno kobiece, męskie, jak i dziecięce.
Wystawa sklepu Uniqlo na Regent Street w Londynie (Fot. materiały prasowe)
Uniqlo to marka należąca do holdingu Fast Retailing – jednego z największych koncernów odzieżowych na świecie. Obecnie spółka ma ponad 2300 sklepów, m.in. w Japonii, Azji, Europie i Ameryce Północnej.