1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Jennifer Lopez ambasadorką marki Intimissimi

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)
Włoska marka bielizny Intimissimi oficjalnie ogłosiła, że jej nową globalną ambasadorką została Jennifer Lopez. „Gdy szukaliśmy partnerki marki, która ucieleśnia ducha wszystkich naszych kultowych klientów, od razu zwróciliśmy się do Jennifer Lopez. Chcemy, aby kobiety czerpały jak najwięcej satysfakcji z życia i czuły się silniejsze każdego dnia” – powiedział Matteo Veronesi, dyrektor generalny Intimissimi.

Jennifer Lopez odkryła Intimissimi w zeszłym roku, podczas podróży do Włoch: – Uwielbiam Włochy – ludzi, modę, kulturę, jedzenie i bogatą historię. Kiedy odkryłam Intimissimi, od razu zachwyciły mnie ich jedwab, romantyczna koronka, piękne, podkreślające figurę kroje oraz kunsztowne projekty – powiedziała artystka. I dodała: – Jestem dumna z tego, że jestem kobietą Intimissimi i zaszczycona, że postrzegają mnie jako osobę, która utożsamia ich cechy pewności siebie, witalności i siły.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Kampania, w której występuje międzynarodowa ikona, celebruje kobiety, daje im poczucie pewności siebie i wartości we wszystkich rolach, które odgrywają. Dzisiejsze kobiety są bystre, odnoszą sukcesy i są wzorem do naśladowania. Inspirują nas do ciężkiej pracy i podążania za marzeniami. Lopez jest idealną ambasadorką Intimissimi, ponieważ wnosi do marki silny i nowoczesny seksapil oraz przekazuje jej podstawowe wartości.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Wiadomość o nowej ambasadorce marki zbiegła się z premierą wiosenno-letniej kampanii.

Riccardo Ruini, dyrektor kreatywny, uchwycił w niej esencję barwnego i tętniącego życiem włoskiego lata za pomocą kinowych obrazów. Odcienie fuksji reprezentujące kwiat bugenwilli, pomarańcz dla zachodzącego słońca i turkus symbolizujący Morze Śródziemne przeplatają się w całej nowej gamie kolorów.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Ruini wraz z reżyserem Gią Coppolą i fotografem Chrisem Collsem przywołują autentyczny, tętniący życiem włoski raj na wybrzeżu. Kampania przedstawia jeden dzień z życia Jennifer Lopez, która jest zrelaksowana, wesoła, popija kawę i śpiewa piosenkę „II Cielo in una strofa”. To portret kobiety, z którą każdy może się utożsamić, portret pełen cudów i magii.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze