W tym roku GymBeam przeszedł przez istotne zmiany w jednej ze swoich największych marek, BeastPink. Marka, stworzona specjalnie dla kobiet i z myślą o ich potrzebach, przeszła znaczną metamorfozę – nie tylko wizualnie, ale również w zakresie wyznawanych wartości. BeastPink w swojej nowej erze stawia na siłę, odwagę i pewność siebie, które chce przekazać swoim klientkom.
Fot. Materiały partnera
BeastPink zajmuje honorowe miejsce w portfolio GymBeam i od dawna jest drugą najlepiej sprzedającą się marką w sklepie internetowym. Produkty są tworzone, aby spełnić najbardziej wymagające potrzeby kobiet, wspierając je zarówno w osiąganiu celów fitness, jak i w codziennych wyzwaniach. Dlatego w ofercie BeastPink, oprócz suplementów i odżywek sportowych, znajdziesz również odzież fitness i casual.
Transformacja BeastPink rozpoczęła się już kilka miesięcy temu wraz z wprowadzeniem kolekcji odzieży i akcesoriów w nowym, świeżym designie. "Było konieczne, aby marka BeastPink dojrzała i przekształciła się z różowej dziewczyny w pewną siebie kobietę," mówi Mária Cicmanová, CMO GymBeam. "Stworzyliśmy logo i projekt produktów, które nie tylko odpowiadają nowoczesnym trendom, ale także od razu przyciągają uwagę, budując silne emocjonalne połączenie z marką."
Fot. Materiały partnera
Odzież i akcesoria BeastPink w nowym wydaniu sukcesywnie zdobywają uznanie klientek. Najnowsze kolekcje Bliss, Sense i Venture to przede wszystkim przyjemne materiały i idealne kroje, zaprojektowane dla kobiet, które nie chcą iść na kompromis pomiędzy modnym wyglądem a funkcjonalnymi elementami. Na kolekcje składają się biustonosze sportowe, oversizowe topy, kurtki, legginsy, koszulki, bluzy i dresy, które sprawdzą się nie tylko podczas aktywności fizycznych, ale też na wyjście na kawę w towarzystwie przyjaciółek. Dominujące kolory to beż, pudrowy róż, czarny, szary oraz jasny błękit. Oryginalny i jednocześnie komfortowy design ma pasować każdej kobiecie, jednocześnie pozwalając wyróżnić się z tłumu.
Ubrania zostały zaprojektowane z myślą o stylu i wygodzie w rozszerzonej rozmiarówce od XS do XXL. "Pracowaliśmy nad autentycznością w komunikacji, aby BeastPink stał się marką, z którą każda kobieta może się utożsamić. Dlatego wprowadziliśmy modelki o różnych kształtach i pokazujemy jak produkty prezentują się na różnych typach sylwetek.” wyjaśnia Mária Cicmanová.
Fot. Materiały partnera
Transformację przeszły również suplementy i odżywki sportowe. Produkty zostały podzielone na dwie linie – tę w różowych opakowaniach - dedykowaną produktom dla urody i dobrego samopoczucia i szarą - dedykowaną suplementom sportowym.
Wszystkie zmiany zostały wprowadzone przez zespół specjalistów ds. marketingu i grafików GymBeam, zachowując oryginalne receptury i wysoki standard produktów, które BeastPink dostarcza od dawna.
Więcej informacji o marce można znaleźć na profilu na Instagramie @beastpink.official.