1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda
  4. >
  5. Ralph Kamiński wystąpił w najnowszej kampanii domu handlowego Vitkac

Ralph Kamiński wystąpił w najnowszej kampanii domu handlowego Vitkac

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)
Autor piosenek, producent muzyczny, osobowość o oryginalnym podejściu do mody. Od początku drogi artystycznej wyrazisty styl był ważnym elementem scenicznego wizerunku Ralpha Kamińskiego. Piosenkarz wielokrotnie udowodnił, że niczym kameleon potrafi zmieniać się nie do poznania. Teraz 33-letni artysta zaskoczył po raz kolejny i wystąpił w roli modela w kampanii Domu Handlowego Vitkac.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Ralph Kamiński to bez wątpienia jeden z najbardziej wszechstronnych artystów na polskiej scenie muzycznej. Sam pisze teksty i komponuje utwory muzyczne. Zajmuje się również reżyserowaniem swoich wideoklipów i przygotowaniem kostiumów scenicznych. Dla muzyka, który ma na koncie cztery albumy studyjne („Morze”, „Młodość”, „Kora” i „Bal u Rafała”) oraz liczne nagrody przemysłu muzycznego, moda od dziecka była jedną z najważniejszych form ekspresji. Uważany dziś za ikonę stylu artysta nigdy nie bał się eksperymentować i łamać od dawna nieaktualnych już stereotypów mody męskiej. Jak sam przyznaje, jego styl i podejście do mody nieustannie ewoluują. Na przykład dopiero niedawno zdecydował się na zrobienie tatuażu. Unikalnych ubrań na scenę i do swojej prywatnej garderoby szuka w second handach, ale przyznaje, że ma słabość do butów, więc jeśli już w coś inwestuje, to jest to właśnie obuwie. – Mam obsesję na punkcie vansów. Żałuję, że pozbyłem się kraciastych trampek, w których chodziłem jeszcze w liceum. Sprzedałem je, bo wołali na mnie emo, mimo że poza butami nie miałem z tą subkulturą wiele wspólnego. Za nowe, podobne, musiałem ostatnio zapłacić dwa razy więcej – powiedział w jednym z wywiadów. Inspiracji szuka w modzie lat 70. i 90. XX wieku. Podoba mu się, jak współcześni projektanci interpretują charakterystyczny styl obu dekad. Szczególnie bliska jest mu estetyka włoskiego domu mody Gucci. Kibicuje również polskim markom, takim jak MISBHV i Local Heroes.

Nowa kampania D.H. Vitkac doskonale oddaje wyjątkowy styl artysty i jego nieustraszoną kreatywność. – W swojej istocie ta kampania dotyczy odwagi, by pokazać, kim naprawdę jesteś – mówi Kamiński. – Podobnie jak moja muzyka i występy chodzi o uwolnienie się od oczekiwań i zaakceptowanie każdego aspektu siebie.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

W kampanii zaprezentowano kultowe modele toreb Tabby i Brooklyn amerykańskiej marki Coach, które w kolekcji na jesień–zimę 2024 roku powracają w nowej, odświeżonej odsłonie. Marka Coach od kilku sezonów cieszy się w Polsce coraz większą popularnością, stając się tym samym synonimem nowoczesnego luksusu. Torebka na ramię Tabby o prostym i ponadczasowym designie inspirowana jest archiwami Coach z lat 70. XX wieku. Elegancka Tabby pierwotnie została stworzona przez niezwykle utalentowaną projektantkę marki Bonnie Cashin. Model Brooklyn to z kolei idealna torebka na co dzień, która z łatwością pomieści wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy. Oba modele zostały zaprezentowane na wybiegu podczas nowojorskiego pokazu Coach na sezon jesień–zima 2024, a teraz dostępne są w ofercie D.H. Vitkac.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze