1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kolekcje

Kobiece lato na słonecznej Majorce? Z eobuwie.pl to możliwe

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)
Najnowsza digitalowa kampania eobuwie.pl przenosi nas na słoneczną Majorkę i przywołuje wspomnienia wakacyjnych podróży. Bohaterami pierwszej odsłony letniej sesji są kobiece klapki marek: Karl Lagerfeld, Guess i Eva Longoria.

– Szukając idealnej scenerii do zdjęć, od razu pomyśleliśmy o Majorce. Ta hiszpańska wyspa łączy w sobie dziewiczą naturę z kamienną architekturą. Chcieliśmy oddać atmosferę długich letnich dni spędzonych na zewnątrz. Zależało nam na tym, aby ta kampania była kobieca i przywoływała w nas poczucie beztroski, jaką niosą ze sobą wakacje. Opowiada ona historię grupy przyjaciółek, które spędzają wspólnie czas, a buty są elementem, który buduje ich letnie stylizacje. Letnie klapki „towarzyszą” naszym bohaterkom na każdym kroku: zobaczymy je nad basenem, gdzie pięknie kontrastują z turkusowym odcieniem wody, i w trakcie letnich spacerów po wąskich uliczkach wyspy. Chcieliśmy pokazać, że wakacyjne buty, bez względu na to, czy są na płaskiej podeszwie, czy na obcasie, mogą być niezwykle kobiece – mówi Paulina Więcek, Head of Graphic & Video Design, eobuwie.pl.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

W wakacyjnej kampanii eobuwie.pl zostały zaprezentowane kobiece klapki, które są tzw. „must-have” na sezon wiosna–lato 2022. Znajdziemy tu buty, które sprawdzą się idealnie zarówno w trakcie letnich spacerów, jak i na wieczorne wyjścia, np. klapki na podeszwie z rafii czy na obcasie. Z kolei na miłośniczki lat 90. czekają klapki na drewnianej podeszwie, nawiązujące do kultowych wtedy chodaków. Lato nieodłącznie wiąże się z soczystymi kolorami – takie też są odcienie obuwia z nowej kolekcji, które na zdjęciach pięknie współgrają z kolorystyką wyspy.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)


Koncepcję kreatywną całego projektu przygotowała agencja Prospero Production. Za realizację video odpowiedzialny jest duet Kacper & Dominik, a za sesję zdjęciową Gosia Turczyńska. W projekcie zostały zaprezentowane marki: Karl Lagerfeld, Guess i Eva Longoria.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze