ZŁY WRÓCIŁ DO MIASTA

fot. Zła-Fotograf: Julia Schablovskaya

AKS ZŁY Warszawa – pierwszy klub piłkarski w kraju zarządzany całkowicie przez kibiców, zaprasza mieszkańców Warszawy na rozpoczęcie sezonu serią nietuzinkowych wydarzeń w nadchodzący weekend.

W środę 5.09 wieczorem, rusza przygotowana przez społeczność AKS kampania ‘CHODŹCIE NA ZŁEGO’. W ramach kampanii AKS ZŁY zaprosi warszawiaków do poznania niespotykanego klimatu na swoich meczach. Zaproszenie to odbędzie się w nietypowy dla klubów 8-ligi sposób. Rozpocznie się w social-media ale klub zainwestował też m.in. w multimedialny Billboard, który w piątkowy wieczór odwiedzi wiele popularnych miejsc.

Kampanii towarzyszy hasztag #ChodźcieNaZłego

fot. Zła-Fotograf: Julia Schablovskaya

W sobotę 8.09. w DOM BRACI JABŁKOWSKICH na Brackiej o godz. 19:00 odbędzie się wyjątkowa GALA, podczas której piłkarze i piłkarki AKS ZŁY oraz przedstawiciele duńskiego producenta sprzętu sportowego firmy SELECT, który jest sponsorem technicznym klubu, zaprezentują kolekcję najnowszych klubowych strojów, przygotowanych specjalnie na ten sezon. Firma Select jest sponsorem kilkudziesięciu znanych w Europie klubów piłkarskich (belgijskich, szwedzkich, duńskich), a od tego roku piłkami Selecta gra niemiecka Bundesliga. AKS ZŁY jest jedynym piłkarskim klubem w Polsce sponsorowanym przez znaną duńską firmę.

W niedzielę 9.09 na domowym obiekcie AKS ZŁY na Szmulkach, nazywanym przez kibiców Złego DON PEDRO ARENA (DOSiR Praga Północ, Kawęczyńska 44) odbędzie się SPORTOWO-SĄSIEDZKA GRANDA NA SZMULKACH, czyli prawdziwa inauguracja sezonu. Na murawie wystąpią obie drużyny AKS ZŁY – o 17:30 kobiety, o 19:30 mężczyźni. Kibice Złego przygotowali dodatkowe atrakcje, pogrywać będzie klawa muzyka, przed meczem odbędzie się spacer z przewodnikiem po Szmulkach, na stadionie na gości czeka poczęstunek od sąsiadów dla kibiców i od kibiców dla sąsiadów. Będą też gry i zabawy dla dzieci.

Na meczach piłkarskich AKS ZŁY obowiązuje zakaz przeklinania dla osób w wieku powyżej lat 4!

fot. Zła-Fotograf: Julia Schablovskaya