1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kuchnia

Zawsze w dobrym towarzystwie

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)
„Pewne jest jedno! Polskie mięso zawsze w dobrym towarzystwie!”. Związek Polskie Mięso rozpoczyna IV edycję ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje”.

Tegoroczna edycja kampanii pod hasłem „Pewne jest jedno. Polskie Mięso. Zawsze w dobrym towarzystwie” to kontynuacja promocji polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego oraz ich przetworów. Jej nadrzędnym celem jest informowanie konsumentów o walorach odżywczych i ważnej roli mięsa w codziennej diecie. Potrzeba poznania pochodzenia produktów spożywczych, w tym mięsa, jest wyraźnie obserwowana wśród polskich konsumentów, którzy nie zawsze potrafią rozpoznać żywność polskiego pochodzenia na półkach sklepowych

Podczas trwania kampanii zostaną przedstawione zalety zdrowotne i wartości odżywcze polskiego mięsa drobiowego i wieprzowego potwierdzone wynikami najnowszych badań. – W sferze publicznej brakuje merytorycznej dyskusji i opinii ekspertów dotyczących wpływu spożycia mięsa na zdrowie człowieka. Zbyt mało mówi się też o tym, jak ważna jest jego jakość, jaki wpływ na ekonomię ma zrównoważona hodowla trzody chlewnej i drobiu oraz jakimi sposobami powinno chronić się środowisko – mówi prezes Zarządu Związku Polskie Mięso p. Witold Choiński.

Do udziału w kampanii zaproszeni zostali znani i cenieni eksperci, np. prof. dr hab. Agnieszka Wierzbicka oraz dietetyczka p. Dorota Osóbka. Z kolei ambasadorami tegorocznej edycji zostało rodzeństwo znane ze swoich kulinarnych dokonań – Grażyna (Gaja) Kuroń i Jakub Kuroń.

Tegoroczne hasło kampanii: „Zawsze w dobrym towarzystwie” nawiązuje do wspólnego gotowania i biesiadowania w gronie rodziny i przyjaciół, ale również do zbilansowanej diety i odpowiednio dobranych produktów dobrej jakości na naszym stole.

Cykl spotkań, mających na celu popularyzację polskiego mięsa drobiowego i wieprzowego, rozpoczęła konferencja „Pewne jest jedno. Polskie Mięso. Zawsze w dobrym towarzystwie”. W trakcie kampanii planowane są wydarzenia specjalne, w których swój udział zapowiedzieli wyjątkowi goście. Część spotkań odbędzie się w plenerze. Cała akcja potrwa do 31 lipca 2022 r.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze