1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kuchnia

Kampania „Polska Smakuje Jakością” dobiegła końca

Polska smakowała jakością poprzez zorganizowany road show po Polsce. Specjalnie przygotowany i oznaczony barwami kampanii food truck obecny był na najbardziej popularnych imprezach kulinarnych, sportowych i kulturalnych w Polsce, a menu polskiego ulicznego jedzenia przygotował Jerzy Sobieniak, znany kucharz i prezenter kulinarny z telewizyjnych programów.

O kampanii edukacyjno-promocyjnej „Polska Smakuje Jakością” było w ostatnich miesiącach głośno. Kampania finansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego we współpracy z Unią Producentów i Przedsiębiorców Przemysłu Mięsnego dobiegła końca. Przedmiotem kampanii było kulinarne mięso i wędliny wieprzowe wytworzone w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP.

Czym się charakteryzowała kampania? Polska smakowała jakością poprzez zorganizowany road show po Polsce. Specjalnie przygotowany i oznaczony barwami kampanii food truck obecny był na najbardziej popularnych imprezach kulinarnych, sportowych i kulturalnych w Polsce, a menu polskiego ulicznego jedzenia w formie road show przygotował Jerzy Sobieniak, znany kucharz i prezenter kulinarny z telewizyjnych programów, takich jak „Pytanie Na Śniadanie”.

Jerzy Sobieniak, jako promotor zdrowej i opartej na sezonowości kuchni polskiej, a także entuzjasta dań popartych jakością i wyrazistym smakiem, przygotował menu degustacyjne dla odwiedzających food truck przechodniów. Menu pod znakiem QAFP było skomponowane na bazie łopatki i schabu wieprzowego, klasycznych kiełbas, m.in. myśliwskiej, suchej krakowskiej oraz kaszanki i salcesonu.

Food truck QAFP „Polska Smakuje Jakością” przejechał blisko 4000 kilometrów i odwiedził aż 10 imprez kulinarnych, a w tym: Europę na Widelcu we Wrocławiu, Targi Śniadaniowe w Warszawie, Rynek Smaków w Katowicach i Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku w Poznaniu. Przygotowano 6 propozycji dań, które zachwyciły smakiem 5000 odwiedzających stoisko osób.

Działania kampanii „Polska Smakuje Jakością” opierały się przede wszystkim na bezpośrednim kontakcie z konsumentami, ale także na nowoczesnej komunikacji poprzez kanały w mediach społecznościowych. Kampania miała za zadanie przekonać Polaków o doskonałej jakości mięsa i wędlin wytwarzanych w systemie QAFP, i jak widać po zainteresowaniu – udało się zwiększyć świadomość polskich konsumentów.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze