1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Psychologia
  4. >
  5. Ćwiczenie relaksacyjne przed sylwestrem

Ćwiczenie relaksacyjne przed sylwestrem

123rf
To nieco dłuższe ćwiczenie, które angażuje także twoje ciało. Potrzebujesz na nie kilkunastu minut. Ćwiczenie pomoże ci w uwolnieniu naturalnej ekspresji podczas zabawy sylwestrowej.

1. Usiądź wygodnie ale tak, aby kręgosłup pozostawał prosty, zamknij oczy, rozluźnij się. Weź dwadzieścia oddechów – w następujący sposób: cztery wdechy normalne, a piąty jak najgłębszy i tak cztery razy. Nie rób przerw między wdechami i wydechami i odwrotnie.

2. Koncentruj się w tym czasie na swoim ciele, nie myśl o niczym innym.

3. Skoncentruj się i zobacz w wyobraźni siebie zachowują się w taki sposób, w jaki chciałabyś. Niech to będzie bardzo dokładna wizja. Zobacz swój swobodny uśmiech, poczuj wewnętrzny luz, poczucie bezpieczeństwa. Niech pojawią się emocje – zadowolenie, radość, ekscytacja.

4. Poczuj co ci to daje? Z jakim uczuciem związana jest ta sytuacja? Nazwij je.

5. Połóż swoją dłoń na tym miejscu na ciele, gdzie czujesz, że jest najwięcej tego uczucia.

6. Postaraj się wyobrazić je sobie, czy ma jakiś kolor, kształt, temperaturę, a może jest w ruchu?

7. Wyraź je poprzez jakąś formę ekspresji – ruch, dźwięk tak abyś czuł, że uczucie to zwiększą swoją siłę. Możesz tańczyć, skakać, śpiewać – jakakolwiek naturalna reakcja się pojawi, jest dobra.

Podczas zabawy sylwestrowej, gdy poczujesz się spięta lub niepewna, przywołaj to uczucie, które się pojawiło.

Po co ludziom coaching? -  TUTAJ

Joanna Godecka – dyplomowany lifecoach, należy do International Association of Coaching w Maryland (USA). Moim celem jest przywrócenie radości życia, odkrycie źródła energii, poczucia szczęścia i spełnienia. Specjalizuję się także w temacie związków partnerskich, skutecznym podniesieniu poczucia własnej wartości oraz atrakcyjności.

 

 

 

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze