1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Uroda

Tydzień pod znakiem urody

Warto zacząć nowy tydzień z troską o siebie. (Fot. iStock)
Warto zacząć nowy tydzień z troską o siebie. (Fot. iStock)
W pierwszy wrześniowy poniedziałek warto znaleźć czas na chwilę relaksu i pielęgnacji, by z przyjemnością wejść w nowy tydzień, który zakończymy świętowaniem Międzynarodowego Dnia Urody (9 września). A już dzisiaj prezentujemy kosmetyczne hity tygodnia i przedstawiamy ważne akcje charytatywne.

Zacznijmy od kosmetyków, które z pewnością umilą nam wrześniowe poranki i wieczory.

Pielęgnacja z Yves Rocher

Kosmetyki w kostce już kilka lat temu szturmem podbiły rynki kosmetyczne w wielu krajach. Nie bez powodu: to prawdziwy hit! Marka Yves Rocher stworzyła dwie nowości w kostce. Pierwszą jest oczyszczający szampon w kostce, który poza oczyszczeniem włosów i skóry głowy pozostawia włosy jedwabiście miękkie, nawilżone i nieobciążone. Drugim odkryciem od Yves Rocher jest kostka do mycia twarzy z nagietkiem, który ma właściwości wygładzające. Ultradelikatna formuła dogłębnie oczyszcza skórę i usuwa pozostałości makijażu, pozostawiając uczucie komfortu.

Kostka do mycia twarzy od Yves Rocher (Fot. materiały prasowe) Kostka do mycia twarzy od Yves Rocher (Fot. materiały prasowe)

A co powiecie na skoncentrowane kosmetyki od Yves Rocher? To rozwiązanie nie tylko ekologiczne, lecz także wygodne – przede wszystkim, gdy gdzieś wyjeżdżacie. W środku skoncentrowanego szamponu – żelu pod prysznic Monoi znajdziecie 100 ml płynu, który wystarczy na 30 myć – tyle, co w przypadku produktu o standardowej pojemności 300 ml! Szampon dobrze się pieni i nie obciąża włosów, a olejek Moni odtwarza naturalny film wodnotłuszczowy skóry i włosów, dzięki czemu przywraca idealną kondycję włosom i skórze nawet po intensywnej ekspozycji na działanie słońca. Sprawdźcie też skoncentrowany żel pod prysznic Oliwka, który pozostawi na skórze delikatny oliwkowy zapach.

Skoncentrowane kosmetyki od Yves Rocher (Fot. materiały prasowe) Skoncentrowane kosmetyki od Yves Rocher (Fot. materiały prasowe)

A to nie koniec dobrych wiadomości: 1 kupiony produkt to 1 posadzone przez markę drzewo!

abC pielęgnacji

Prawdziwa gratka dla fanów kosmetyków z witaminą C, czyli witaminą młodości. Totalna nowość od Resibo to Heyday – lekkie serum z potrójną witaminą C i antyoksydantami. Nawilża, ujędrnia i rozświetla skórę, a także skutecznie rozjaśnia przebarwienia i zapobiega powstawaniu nowych. Serum zawiera selekcję trzech wariantów witaminy C oraz antyoksydanty (ekstrakt z alg Dunaliella salina, olej z rokitnikowy i witaminę E). Heyday świetnie sprawdzi się w porannej pielęgnacji. Śmiało można użyć go jako bazę: pod makijaż, krem nawilżający lub SPF. Warto dodać, że produkt pachnie pomarańczową Mambą!

Heyday od Resibo (Fot. materiały prasowe) Heyday od Resibo (Fot. materiały prasowe)

Power Up!

Kto nie marzy o dogłębnie wypielęgnowanej, młodej skórze pełnej naturalnego blasku? Sera do twarzy, szyi i dekoltu marki Clochee zostały stworzone z myślą o specjalistycznej, domowej i bezpiecznej kuracji anti-aging. T

W aktywnym serum C-Power znajduje się witamina C w wysokim 10-proc. stężeniu, która dodatkowo stabilizowana jest kwasem ferulowym intensyfikującym jej moc działania nawet ośmiokrotnie. Serum ujędrnia skórę i zwiększa jej gęstość, pozostawiając ją wygładzoną i promienną.

C-Power od Clochee (Fot. materiały prasowe) C-Power od Clochee (Fot. materiały prasowe)

Z kolei odmładzające serum TXA-Power to 3-proc. kompleks kwasów. Innowacyjny kwas traneksamowy doskonale sprawdzi się w walce z przebarwieniami, antyoksydacyjny kwas ferulowy zredukuje stres oksydacyjny, a kwas glikolowy o działaniu nawilżającym i wspomagającym odnowę skóry świetnie poradzi sobie przypadku niedoskonałości.

TXA-Power od Clochee (Fot. materiały prasowe) TXA-Power od Clochee (Fot. materiały prasowe)

Jak wiadomo, w świecie urody można łączyć przyjemne z pożytecznym. Coraz częściej organizowane są akcje polegające na tym, że zysk ze sprzedaży konkretnych produktów przekazywany jest organizacjom pomagającym ludziom, zwierzętom czy środowisku.

Charity Pot – 15 lat pomocy

Jednym z takich kosmetyków jest Charity Pot marki Lush – balsam do rąk i ciała, który od 2007 roku zbiera pieniądze na małe organizacje charytatywne i inne dobroczynne cele. Cały zysk ze sprzedaży kosmetyków przekazywany jest organizacjom oddolnym działającym na rzecz ochrony zwierząt, praw człowieka i środowiska na całym świecie. Dotyczy to zarówno produktów Charity Pot w opakowaniu, jak i bez niego – ten wariant został wypuszczony na rynek w 2020 roku. Przez ostatnie 15 lat Charity Pot sprzedawany był w 42 krajach i zebrał powyżej 65 milionów funtów dla ponad 13 700 organizacji.

Charity Pot od Lush (Fot. materiały prasowe) Charity Pot od Lush (Fot. materiały prasowe)

Dzięki kojącej skórę mieszance świeżego żelu Aloe i odżywczego oleju Moringa Charity Pot gwarantuje korzyści także dla naszej skóry. Ten samokonserwujący balsam do rąk i ciała jest wytwarzany ze składników pochodzących z projektów z różnych stron świata, w tym Fair Trade: kolumbijskiego masła kakaowego, olejku geranium z Kenii oraz masła shea pochodzącego ze sprawiedliwego handlu z Women’s Ojoba Collective z Ghany.

Neboa & noszesztuke – razem dla Bałtyku

Troska o przyrodę i szacunek do natury to styl, w którym każdemu jest do twarzy. Kierując się tą myślą, Neboa – polska marka kosmetyków do włosów, która wytwarza swoje opakowania z plastiku z recyklingu, w tym z plastiku odławianego z oceanów – i polska marka odzieżowa noszesztuke, działająca w duchu slow fashion, stworzyły nową limitowaną kolekcję ubrań i akcesoriów. To możliwość, by w realny sposób wesprzeć działania Fundacji MARE. 5 proc. przychodu ze sprzedaży zostanie bowiem przekazane na rzecz fundacji, której misją jest ochrona ekosystemów morskich, ze szczególnym uwzględnieniem Bałtyku.

Neboa x noszesztuke (Fot. materiały prasowe) Neboa x noszesztuke (Fot. materiały prasowe)

W skład tej wyjątkowej kolekcji wchodzą: dresowe bluzy i spodnie w trzech kolorach inspirowanych kolorami butelek Neboa, T-shirt i bawełniana torba typu „shopper”. Zostały one uszyte z zachowaniem standardów etycznej i przyjaznej dla środowiska produkcji, we współpracy z lokalnymi mazurskimi szwalniami i z materiałów posiadających certyfikat O-EKO lub GOTS, co oznacza, że są one bezpieczne i nie przyczyniają się do degradacji środowiska.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze