W pierwszy wrześniowy poniedziałek warto znaleźć czas na chwilę relaksu i pielęgnacji, by z przyjemnością wejść w nowy tydzień, który zakończymy świętowaniem Międzynarodowego Dnia Urody (9 września). A już dzisiaj prezentujemy kosmetyczne hity tygodnia i przedstawiamy ważne akcje charytatywne.
Zacznijmy od kosmetyków, które z pewnością umilą nam wrześniowe poranki i wieczory.
Kosmetyki w kostce już kilka lat temu szturmem podbiły rynki kosmetyczne w wielu krajach. Nie bez powodu: to prawdziwy hit! Marka Yves Rocher stworzyła dwie nowości w kostce. Pierwszą jest oczyszczający szampon w kostce, który poza oczyszczeniem włosów i skóry głowy pozostawia włosy jedwabiście miękkie, nawilżone i nieobciążone. Drugim odkryciem od Yves Rocher jest kostka do mycia twarzy z nagietkiem, który ma właściwości wygładzające. Ultradelikatna formuła dogłębnie oczyszcza skórę i usuwa pozostałości makijażu, pozostawiając uczucie komfortu.
Kostka do mycia twarzy od Yves Rocher (Fot. materiały prasowe)
A co powiecie na skoncentrowane kosmetyki od Yves Rocher? To rozwiązanie nie tylko ekologiczne, lecz także wygodne – przede wszystkim, gdy gdzieś wyjeżdżacie. W środku skoncentrowanego szamponu – żelu pod prysznic Monoi znajdziecie 100 ml płynu, który wystarczy na 30 myć – tyle, co w przypadku produktu o standardowej pojemności 300 ml! Szampon dobrze się pieni i nie obciąża włosów, a olejek Moni odtwarza naturalny film wodnotłuszczowy skóry i włosów, dzięki czemu przywraca idealną kondycję włosom i skórze nawet po intensywnej ekspozycji na działanie słońca. Sprawdźcie też skoncentrowany żel pod prysznic Oliwka, który pozostawi na skórze delikatny oliwkowy zapach.
Skoncentrowane kosmetyki od Yves Rocher (Fot. materiały prasowe)
A to nie koniec dobrych wiadomości: 1 kupiony produkt to 1 posadzone przez markę drzewo!
Prawdziwa gratka dla fanów kosmetyków z witaminą C, czyli witaminą młodości. Totalna nowość od Resibo to Heyday – lekkie serum z potrójną witaminą C i antyoksydantami. Nawilża, ujędrnia i rozświetla skórę, a także skutecznie rozjaśnia przebarwienia i zapobiega powstawaniu nowych. Serum zawiera selekcję trzech wariantów witaminy C oraz antyoksydanty (ekstrakt z alg Dunaliella salina, olej z rokitnikowy i witaminę E). Heyday świetnie sprawdzi się w porannej pielęgnacji. Śmiało można użyć go jako bazę: pod makijaż, krem nawilżający lub SPF. Warto dodać, że produkt pachnie pomarańczową Mambą!
Heyday od Resibo (Fot. materiały prasowe)
Kto nie marzy o dogłębnie wypielęgnowanej, młodej skórze pełnej naturalnego blasku? Sera do twarzy, szyi i dekoltu marki Clochee zostały stworzone z myślą o specjalistycznej, domowej i bezpiecznej kuracji anti-aging. T
W aktywnym serum C-Power znajduje się witamina C w wysokim 10-proc. stężeniu, która dodatkowo stabilizowana jest kwasem ferulowym intensyfikującym jej moc działania nawet ośmiokrotnie. Serum ujędrnia skórę i zwiększa jej gęstość, pozostawiając ją wygładzoną i promienną.
C-Power od Clochee (Fot. materiały prasowe)
Z kolei odmładzające serum TXA-Power to 3-proc. kompleks kwasów. Innowacyjny kwas traneksamowy doskonale sprawdzi się w walce z przebarwieniami, antyoksydacyjny kwas ferulowy zredukuje stres oksydacyjny, a kwas glikolowy o działaniu nawilżającym i wspomagającym odnowę skóry świetnie poradzi sobie przypadku niedoskonałości.
TXA-Power od Clochee (Fot. materiały prasowe)
Jak wiadomo, w świecie urody można łączyć przyjemne z pożytecznym. Coraz częściej organizowane są akcje polegające na tym, że zysk ze sprzedaży konkretnych produktów przekazywany jest organizacjom pomagającym ludziom, zwierzętom czy środowisku.
Jednym z takich kosmetyków jest Charity Pot marki Lush – balsam do rąk i ciała, który od 2007 roku zbiera pieniądze na małe organizacje charytatywne i inne dobroczynne cele. Cały zysk ze sprzedaży kosmetyków przekazywany jest organizacjom oddolnym działającym na rzecz ochrony zwierząt, praw człowieka i środowiska na całym świecie. Dotyczy to zarówno produktów Charity Pot w opakowaniu, jak i bez niego – ten wariant został wypuszczony na rynek w 2020 roku. Przez ostatnie 15 lat Charity Pot sprzedawany był w 42 krajach i zebrał powyżej 65 milionów funtów dla ponad 13 700 organizacji.
Charity Pot od Lush (Fot. materiały prasowe)
Dzięki kojącej skórę mieszance świeżego żelu Aloe i odżywczego oleju Moringa Charity Pot gwarantuje korzyści także dla naszej skóry. Ten samokonserwujący balsam do rąk i ciała jest wytwarzany ze składników pochodzących z projektów z różnych stron świata, w tym Fair Trade: kolumbijskiego masła kakaowego, olejku geranium z Kenii oraz masła shea pochodzącego ze sprawiedliwego handlu z Women’s Ojoba Collective z Ghany.
Troska o przyrodę i szacunek do natury to styl, w którym każdemu jest do twarzy. Kierując się tą myślą, Neboa – polska marka kosmetyków do włosów, która wytwarza swoje opakowania z plastiku z recyklingu, w tym z plastiku odławianego z oceanów – i polska marka odzieżowa noszesztuke, działająca w duchu slow fashion, stworzyły nową limitowaną kolekcję ubrań i akcesoriów. To możliwość, by w realny sposób wesprzeć działania Fundacji MARE. 5 proc. przychodu ze sprzedaży zostanie bowiem przekazane na rzecz fundacji, której misją jest ochrona ekosystemów morskich, ze szczególnym uwzględnieniem Bałtyku.
Neboa x noszesztuke (Fot. materiały prasowe)
W skład tej wyjątkowej kolekcji wchodzą: dresowe bluzy i spodnie w trzech kolorach inspirowanych kolorami butelek Neboa, T-shirt i bawełniana torba typu „shopper”. Zostały one uszyte z zachowaniem standardów etycznej i przyjaznej dla środowiska produkcji, we współpracy z lokalnymi mazurskimi szwalniami i z materiałów posiadających certyfikat O-EKO lub GOTS, co oznacza, że są one bezpieczne i nie przyczyniają się do degradacji środowiska.