Marka biżuteryjna YES dołącza do akcji profilaktyki raka piersi. W czasie różowego października firma nie tylko zadba o swoje pracownice, lecz także włączy się w promowanie samobadania piersi.
Na całym świecie październik od lat jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi, a 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi, którego symbolem jest różowa wstążka. Rak piersi to najczęściej występujący nowotwór u kobiet i nadal najczęstsza przyczyna ich zgonu. Decydujące znaczenie w profilaktyce i zapobieganiu rozwojowi tego nowotworu ma jego wczesne wykrycie i diagnostyka.
Marka YES, aktywnie działająca na rzecz kobiet, dołącza do działań związanych z profilaktyką, diagnostyką i leczeniem nowotworów. Akcja „Kochane, Przebadane!” łączy propagowanie wiedzy i dobrych praktyk profilaktycznych, które mogą pomóc w szybkim rozpoznaniu choroby. Firma, którą w ogromnej większości tworzą kobiety, chce przypomnieć, że wystarczy regularna samokontrola, by mieć pewność, że jesteśmy zdrowe.
W ramach akcji marka YES przebada wszystkie chętne pracownice, a profesjonalna wizyta u lekarza, wraz z badaniem USG, zakończy się podziękowaniem w postaci unikalnej koszulki z logo akcji „Kochane, Przebadane!”.
Wspólnie z edukatorką ginekologiczną i onkologiczną Agą Szuścik marka przygotowała ekspercki film instruktażowy pokazujący, jak wykonać samobadanie piersi. Tutorial krok po kroku w spokojnym tempie przeprowadza przez instruktaż, a badanie można wykonać w każdej chwili w zaciszu domowym. Film dostępny jest na kanale YouTube marki YES.
Do eksperckiego tutorialu kieruje też specjalny QR kod, który jest dołączany do wszystkich październikowych zakupów w salonach YES oraz online na yes.pl. Logo marki na cały październik przybiera różowe oblicze, a każda zamówiona w październiku biżuteria zostanie zapakowana w różową bibułkę.
YES przypomina: kochajcie siebie same i wyrażajcie tę miłość, badając się regularnie.