Akcja wyszczuplanie, czyli popraw swoją sylwetkę w 5 prostych krokach

Marzysz o szczupłej sylwetce, ale stosowane do tej pory diety nie przynoszą rezultatów, a Ty czujesz narastającą frustrację? Odchudzanie to proces, w którym łatwo wpaść w wiele pułapek. Restrykcyjny jadłospis i katorżnicze ćwiczenia nie zawsze pomagają, a mogą wręcz zaszkodzić. Poznaj 5 kroków, dzięki którym skutecznie pozbędziesz się zbędnych kilogramów.

1.Nawadniaj organizm

Nasz organizm w 70% składa się z wody, która jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania narządów wewnętrznych. Dietetycy zalecają picie minimum 2 litrów niegazowanej wody mineralnej dziennie. Pomaga to wypłukiwać z organizmu toksyny oraz końcowe produkty przemiany materii, dzięki czemu aktywnie wspiera proces odchudzania. Gubienie nadprogramowych kilogramów ułatwiają również niektóre zioła oraz herbaty. Bogata w antyoksydanty oraz kofeinę zielona herbata korzystnie wpływa na metabolizm, a także reguluje apetyt, jest zatem zalecana przy odchudzaniu.

2.Unikaj głodówek

Głodówki odchudzające są ostatnio bardzo popularne i szybko przynoszą rezultaty, jednak ich efekty nie utrzymują się długo. Po powrocie do starych nawyków żywieniowych kilogramy wracają w ekspresowym tempie, a tzw. efekt jojo powoduje, że często jest ich jeszcze więcej, niż przed głodówką. Żeby skutecznie się odchudzić, trzeba osiągnąć deficyt kaloryczny, jednak dieta nie może być zbyt restrykcyjna. Głodówki mogą rozregulować metabolizm, spowolnić przemianę materii, a także spowodować problemy gastryczne – wzdęcia, zaparcia i problemy z wypróżnianiem. Szkodliwe działanie mają ponadto wszelkiego rodzaju monodiety, polegające na spożywaniu jedynie określonych produktów, np. jajek. Żeby efekty odchudzania utrzymywały się przez długi czas, należy pamiętać o tym, że jadłospis powinien być odpowiednio zbilansowany i pełen bogatych w witaminy i minerały składników.

3.Unikaj śmieciowego jedzenia

Dania typu fast-food, chipsy, słodycze i gazowane napoje sprzyjają gromadzeniu się tkanki tłuszczowej, a do tego są niezdrowe. Spożywanie nadmiernej ilości przetworzonych pokarmów może powodować wystąpienie groźnych chorób układu krążenia oraz nowotworów. Gdy nie masz czasu na zdrowy, zbilansowany posiłek – zamiast łapać kanapki w kawiarni, zastąp go zdrowym i wspierającym spalanie tkanki tłuszczowej zamiennikiem posiłku myLINE, które sa wreszcie dostępne w Polsce https://www.myline.pl/.

4.Dobierz indywidualny plan działania

W osiągnięciu wymarzonego efektu pomoże przede wszystkim odpowiednia dieta i dobrane, sprawdzone programy odchudzające dostosowane do indywidualnych potrzeb – wieku, wagi, płci oraz poziomu aktywności fizycznej. Wysoką skuteczność wykazują pełnowartościowe zamienniki posiłków, np. myLINE Produkty i programy dietetyczne. Efekty działania są widoczne bardzo szybko – już po tygodniu stosowania produktów myLINE można spalić od 0,5 kg do 1 kg tłuszczu. Trzeba oczywiście pamiętać o utrzymywaniu optymalnych przerw między posiłkami – od 4 do 6 godzin, a także przestrzeganiu wielkości posiłków w programie. W pakietach myLINE dostępne są pyszne i zdrowe zamienniki posiłków: koktajle, zupy oraz batony, którymi można zastąpić zastąpić śniadanie, obiad lub kolację i w ten sposób ograniczyć podaż kalorii. Produkty oferowane są w dwóch programach dietetycznych – myLINE Shaping oraz myLINE Losing.

5.Ruszaj się

Połączenie racjonalnej diety z aktywnością fizyczną pozwoli osiągnąć najlepsze rezultaty – szczupłą, jędrną i zgrabną sylwetkę. Dietetycy myLINE podpowiadają, że powinniśmy zagwarantować sobie min. 3 godziny ruchu tygodniowo. Idealne są treningi o umiarkowanej intensywności. Dla osób, które nie lubią trenować, niech to będzie przynajmniej regularny spacer, rower czy nordic walking. Treningi można wykonywać nawet w warunkach domowych – wystarczy niekrępujący ruchów strój sportowy oraz mata do ćwiczeń.