1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Zdrowie

Niezwykła kampania Różowej Wstążki

Do grona ambasadorów Różowej Wstążki dołączyli: Anita Włodarczyk, Sandra Kubicka, Joanna Jędrzejczyk, Olivier Janiak, Helena Norowicz, Sonia Ziemba oraz Marta Superstyler. (Fot. materiały prasowe Estée Lauder)
Do grona ambasadorów Różowej Wstążki dołączyli: Anita Włodarczyk, Sandra Kubicka, Joanna Jędrzejczyk, Olivier Janiak, Helena Norowicz, Sonia Ziemba oraz Marta Superstyler. (Fot. materiały prasowe Estée Lauder)
Zobacz galerię 10 zdjęć
„To coś więcej niż wstążka. To symbol wspólnej walki” - tak brzmi tegoroczne hasło kampanii Estée Lauder. Do grona ambasadorów dołączyli w tym roku: Anita Włodarczyk, Sandra Kubicka, Joanna Jędrzejczyk, Olivier Janiak, Helena Norowicz, Sonia Ziemba oraz Marta Superstyler.

Wystąpili oni w dedykowanej sesji zdjęciowej, by wesprzeć inicjatywę i wspólnie budować świadomość, że z rakiem piersi można – a nawet trzeba – walczyć. Każda z tych osób ma inne priorytety, inną sytuację życiową, inną profesję. Dla każdej z nich kolor różowy oznacza coś innego, każda inaczej opowiada o tym, co motywuje ją do profilaktyki, jak wspiera osoby dotknięte chorobą oraz jak demonstruje gotowość do walki.

Estee Lauder Companies od prawie 30 lat jest zaangażowane w walkę przeciwko rakowi piersi. Jako część globalnej organizacji, Estee Lauder Poland również w tym roku zaangażowało się w tę piękną inicjatywę.

Od 1 października w perfumeriach Sephora, Douglas oraz w salonach firmowych Estee Lauder będzie można zakupić produkty oznaczone Różową Wstążką. Od 20 do 50 proc.  wartości sprzedaży tych produktów zostanie przeznaczone na rzecz badań prowadzonych przez Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Zobacz jakie produkty biorą udział w akcji Różowa Wstążka.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze