1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Zwierciadło poleca
  4. >
  5. Miesięcznik „Zwierciadło” z najwyższą na rynku sprzedażą styczniową i na drugim miejscu w pierwszym kwartale 2022 r.

Miesięcznik „Zwierciadło” z najwyższą na rynku sprzedażą styczniową i na drugim miejscu w pierwszym kwartale 2022 r.

W styczniu 2022 roku miesięcznik „Zwierciadło” z wynikiem 124 755 egz., znacząco wyprzedzając sprzedaż konkurencyjnych tytułów, okazał się numerem 1 na rynku magazynów luksusowych.

– Już po raz trzeci nasz flagowy miesięcznik osiągnął najlepsze wyniki sprzedaży na rynku. Poprzednio miało to miejsce w numerach 9/2021 i 11/2021. Rekordowe sprzedaże to efekt pracy całego zespołu i niezwykle atrakcyjnych treści publikowanych w „Zwierciadle”. Unikalny charakter naszego magazynu, łączącego najlepsze dziennikarstwo z nowoczesną psychologią oraz inspirującymi treściami z dziedziny kultury, sztuki i mody, to niezmienna gwarancja naszej przewagi rynkowej – podkreśla Adam Popielski, prezes Wydawnictwa Zwierciadło.

Z danych sprzedażowych opublikowanych przez PBC – „Audyt PBC” wynika również, że miesięcznik „Zwierciadło”, z wynikiem 91 311 egzemplarzy, uzyskał 2. miejsce w sprzedaży pism luksusowych w pierwszym kwartale 2022 r., z różnicą wynoszącą jedyne 1343 egzemplarzy do „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer), który osiągnął wyniki 92 654, wyprzedzając „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) z wynikiem 47 680 egzemplarzy, „Pani” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 33 466 egzemplarzy, „Elle” (Burda Media) z wynikiem 23 182 egzemplarzy oraz „Glamour” (Burda Media) z wynikiem 14 535 egzemplarzy.

– Cieszymy się z osiągniętych wyników sprzedaży i zdecydowanego zmniejszenia dystansu do „Twojego Stylu”. Niemal porównywalna sprzedaż „Zwierciadła” i „Twojego Stylu” oraz ogromny dystans do sprzedaży pozostałych tytułów w segmencie pism luksusowych jest dla nas powodem satysfakcji i wyrazem uznania naszych Czytelniczek i Czytelników – dodaje Adam Popielski.

Poza dobrymi wynikami sprzedaży „Zwierciadła” portal zwierciadlo.pl w styczniu 2022 roku uzyskał najwyższą w swojej historii liczbę blisko 5,3 mln odsłon, a fanpage Zwierciadła osiągnął blisko 190 tys. polubień.

– Staramy się, wykorzystując nasze silne strony, jak najlepiej radzić sobie na konkurencyjnym rynku. Nasz portal oraz fanpage są integralną częścią naszego biznesu, a sukcesy w tym obszarze potwierdzają to, że spełniamy oczekiwania odbiorców naszych treści – komentuje Adam Popielski.

Wydawnictwo Zwierciadło skupia pod swoimi skrzydłami miesięcznik „Zwierciadło” i „Sens” , portal oraz wydawnictwo książkowe.

Lipcowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” z Angeliną Jolie na okładce już w sprzedaży.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze