1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Zwierciadło poleca
  4. >
  5. Miesięcznik „Zwierciadło” wspiera Centrum Zdrowia Dziecka

Miesięcznik „Zwierciadło” wspiera Centrum Zdrowia Dziecka

Miesięcznik „Zwierciadło” wspiera Centrum Zdrowia Dziecka
Miesięcznik „Zwierciadło” wspiera Centrum Zdrowia Dziecka
Zobacz galerię 7 zdjęć
Wydawnictwo Zwierciadło przeznaczyło 1 zł z każdego sprzedanego egzemplarza styczniowego wydania miesięcznika „Zwierciadło” na zakup pojazdu do transportu medycznego, m.in. krwi, leków, narządów do przeszczepu i żywienia pozajelitowego, dla Centrum Zdrowia Dziecka. Samochód został przekazany przez magazyn „Zwierciadło”, a partnerem akcji jest Toyota Professional.

</a> Dr n. med. Marek Migdał - dyrektor Centrum Zdrowia Dziecka; Adam Popielski, prezes Wydawnictwa Zwierciadło; Robert Mularczyk, Senior PR Manager Toyota Motor Poland (Fot. materiały prasowe) Dr n. med. Marek Migdał - dyrektor Centrum Zdrowia Dziecka; Adam Popielski, prezes Wydawnictwa Zwierciadło; Robert Mularczyk, Senior PR Manager Toyota Motor Poland (Fot. materiały prasowe)

6 marca 2020 r. Adam Popielski, prezes Wydawnictwa Zwierciadło, oraz Robert Mularczyk, Senior PR Manager Toyota Motor Poland, przekazali kluczyki do Toyoty Proace Markowi Migdałowi, dyrektorowi Centrum Zdrowia Dziecka.

– Chciałbym podziękować zespołowi lekarzy, całemu personelowi medycznemu i wszystkim pracownikom CZD za wieloletnie zaangażowanie w niesienie pomocy tym najmłodszym. Cieszę się, że jako Wydawnictwo Zwierciadło możemy dołożyć malutką cegiełkę do działań CZD. Chciałbym również podziękować zespołowi, który przyczynił się do przekazania tego samochodu: pomysłodawczyni – mojej żonie, która zainspirowała mnie tą ideą, pani Annie Lewandowskiej i pani Małgorzacie Kożuchowskiej, które wsparły naszą akcję swoją obecnością na okładce „Zwierciadła”. Dziękuję również naszym czytelniczkom oraz reklamodawcom, którzy włączyli się do akcji. Szczególne słowa podziękowania należą się firmie Toyota Motor Poland, prezesowi Jackowi Pawlakowi oraz Robertowi Mularczykowi, Senior PR Managerowi Toyota Motor Poland – powiedział Adam Popielski, prezes Wydawnictwa Zwierciadło.

</a> Dr n. med. Marek Migdał, dyrektor Centrum Zdrowia Dziecka; Adam Popielski, prezes Wydawnictwa Zwierciadło; Michał Jabłoński, Kierownik Działu Logistyki Centrum Zdrowia Dziecka; Robert Mularczyk, Senior PR Manager Toyota Motor Poland; Justyna Ogłozińska i Alicja Pogorzelska z Działu Promocji i Projektów Specjalnych Wydawnictwa Zwierciadło. (Fot. materiały prasowe) Dr n. med. Marek Migdał, dyrektor Centrum Zdrowia Dziecka; Adam Popielski, prezes Wydawnictwa Zwierciadło; Michał Jabłoński, Kierownik Działu Logistyki Centrum Zdrowia Dziecka; Robert Mularczyk, Senior PR Manager Toyota Motor Poland; Justyna Ogłozińska i Alicja Pogorzelska z Działu Promocji i Projektów Specjalnych Wydawnictwa Zwierciadło. (Fot. materiały prasowe)

– Ogromne podziękowania dla redakcji „Zwierciadła” i Toyota Motor Poland. Bardzo cieszymy się, że taki samochód dołącza do naszej floty. Potrzebujemy niezawodnych pojazdów, które dotrą do naszych pacjentów w każdych warunkach. Prowadzimy program przewlekłego żywienia pozajelitowego dzieci w warunkach domowych. Takich pacjentów mamy 150. Raz w tygodniu musi do nich dotrzeć zaopatrzenie na siedem dni. Worki muszą być transportowane w specjalnych warunkach, w ściśle określonej temperaturze, by zachowana została jakość preparatów żywieniowych. Dzięki takim autom nasi mali pacjenci mogą przebywać w swoich domach – podkreślił Marek Migdał, dyrektor Centrum Zdrowia Dziecka.

</a> Pojazd do transportu medycznego. (Fot. materiały prasowe) Pojazd do transportu medycznego. (Fot. materiały prasowe)

– Dziękuję w imieniu Toyoty magazynowi „Zwierciadło”, który jest pomysłodawcą akcji. Najważniejsze jest, że Proace już został przekazany Centrum Zdrowia Dziecka i może nieść pomoc. Mamy nadzieję, że jak na Toyotę przystało, samochód sprawdzi się jako niezawodny samochód na długie lata. Jednocześnie jednak nasz zespół Toyota Professional będzie stał na straży sprawności auta, służąc błyskawiczną pomocą w dowolnym salonie sieci – zapewnił Robert Mularczyk, Senior PR Manager Toyota Motor Poland.

</a> Pojazd przekazany przez magazyn „Zwierciadło”. (Fot. materiały prasowe) Pojazd przekazany przez magazyn „Zwierciadło”. (Fot. materiały prasowe)

Zapraszamy do obejrzenia relacji z przekazania samochodu

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze