Dzisiaj w prezencie od Zwierciadlo.pl do pobrania ZA DARMO: Magazyn "Zdrowie ma Sens – Jesień".

Mięśnie Kegla u mężczyzn
123rf.com
18 marca 2013 w Erotyka Autor: Pussy-Project

Mięśnie Kegla u mężczyzn

Jest metoda na zaburzenia erekcji i wydłużenie jej trwania. Jak mężczyzna powinien ćwiczyć mięśnie Kegla?

Tyle już się nagadałyśmy o żeńskich mięśniach Kegla, że przyszedł czas, aby powiedzieć dwa słowa o jego męskim odpowiedniku. Tak, mężczyźni też mają mięśnie dna miednicy, co oczywiście dołącza do argumentów za teorią, że jesteśmy bardziej podobni, niż nam się wydaje. I tak, są dobre metody na wydłużenie erekcji, które nie polegają na łykaniu małych niebieskich pigułeczek.

Znany nam już mięsień łonowo-guziczny  jest elementem grupy mięśni podtrzymujących narządy jamy brzusznej, zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. U kobiet mięśnie, które po raz pierwszy opisał A. Kegel, otaczają ujście cewki moczowej, pochwy i odbytnicy. U mężczyzn znajduje się on dookoła kości łonowej i prostaty.

Jak namierzyć męskiego Kegla?

Gdy mówimy o męskim Keglu posługujemy się znacznym uproszczenie. Arnold Kegel badał kobiety, a nie mężczyzn, cała grupa męskich mięśni nazywa się inaczej. Chodzi tylko o to, żeby skojarzyć, że mężczyźni też mogą świadomie i aktywnie pracować nad swoją kondycją seksualną, ćwiczyć i polepszać zarówno czas trwania erekcji, jak i ilość odczuwanych orgazmów.

Aby znaleźć mięsień Kegla mężczyzna powinien wstrzymać strumień moczu w czasie sikania lub próbować poruszać penisem w stanie erekcji. Gdy już mamy namierzony mięsień można zacząć normalne ćwiczenia – tak jak wszystkie powinny być systematycznie prowadzone, aby przynieść efekty.

Propozycja ćwiczeń na mięśnie Kegla dla mężczyzn

Napinaj i rozluźniaj mięsień 20 – 30 razy. Pamiętaj o wdechu wraz z zaciśnięciem, a wydechu z rozluźnieniem.

Napnij mięśnie i utrzymaj je w napięciu najpierw 5 sekund, potem 10. W miarę postępu treningu wydłużaj czas wstrzymania napięcia. Mocno rozluźnij mięśnie po każdym napięciu.

Wskazówki

Napinanie mięśni brzucha pomaga na mięśnie brzucha, nie zaś na dłuższe erekcje. Gdy napinasz Kegla staraj się separować ten mięsień i zwracać uwagę na rozluźnienie brzucha i mięśni wokół odbytu.

Nie ćwicz męskiego Kegla przy pomocy wstrzymywania strumienia moczu. W ten sposób znajdujesz swoje mięśnie, ale na dłuższą metę jest to niezdrowa metoda, która może sprzyjać infekcjom moczowodu.

 

Silne i sprawne mięśnie Kegla u mężczyzn służą podtrzymaniu i wydłużeniu erekcji, umożliwiają przeżywanie wielokrotnych orgazmów przez mężczyzn. Są niezbędne w zaawansowanych technikach tantryczych i dobrze świadczą o mężczyźnie, który dba o jakoś swojego seksu i seksu swojej partnerki.

Artykuł pochodzi z portalu Pussy Project

PODYSKUTUJ:

POLECANE KSIĄŻKI

Więcej w Książka, Kultura
bokserka_g_plebanek
„Bokserka” – nowa powieść Grażyny Plebanek

Która to już twoja brukselska książka? Druga, po „Nielegalnych związkach”. Czy obłaskawiałaś Brukselę podobnie jak bohaterka? Najpierw była to tylko...

Zamknij