Ania Starmach nową twarzą kampanii Rio Mare

Włoska marka Rio Mare rozpoczyna kampanię, której ambasadorką została Ania Starmach, jurorka polskich edycji MasterChef i MasterChef Junior, prowadząca autorski program w TVN style oraz autorka kilku książek kucharskich i portalu kulinarnego.


Włoska marka Rio Mare rozpoczyna kampanię, której ambasadorką została Ania Starmach, jurorka polskich edycji MasterChef i MasterChef Junior, prowadząca autorski program w TVN style oraz autorka kilku książek kucharskich i portalu kulinarnego.

reklama

Jest to szczególne wyróżnienie, gdyż po raz pierwszy twarzą marki została lokalna gwiazda. Młode, aktywne, dbające o siebie i o swoje zdrowie osoby chętnie identyfikują się z Anią, której pasją jest gotowanie, a przepisy przygotowywane są zawsze w oparciu o dobre jakościowo i sprawdzone produkty. Ania, znana na polskiej scenie kulinarnej, zachęca swoich odbiorców do odkrywania nowych smaków, eksperymentowania w kuchni, ale co najważniejsze zawsze podkreśla, że podstawą dobrej kuchni są najlepsze składniki.

Wiele słyszy się o dobroczynnych właściwościach ryb, będących doskonałym źródłem białka, niezbędnych kwasów tłuszczowych, witamin, mikroelementów.  Niezaprzeczalnie są one podstawowym składnikiem zdrowej i zbilansowanej diety. Niestety nie zawsze mamy możliwość zjedzenia świeżej ryby, możemy jednak wybrać dużo bardziej praktyczne rozwiązanie, jakim jest ryba w puszce. Warto zwrócić uwagę na spożycie tuńczyka w Polsce i we Włoszech. Według Agencji Bloomberg, to właśnie mieszkańcy słonecznej Italii są najzdrowszym narodem świata, Polska natomiast plasuje się na 39 pozycji. Co zaskakujące, statystyczny Włoch zjada prawie 10 puszek tuńczyka rocznie, gdzie w Polsce jest to nieco ponad 1 puszkę. Różnice występują w jakości spożywanej ryby – pierwszym wyborem we Włoszech jest tuńczyk w kawałkach Rio Mare, w Polsce większą popularnością cieszy się jednak produkt rozdrobniony, gorszej jakości.

Rio Mare dbając o swoich konsumentów, chce odwrócić złą passę produktów puszkowanych i przekonać, że mogą być one tak samo wartościowe i zdrowe jak te świeże. Kluczem do sukcesu i naszego zdrowia jest świadomy wybór produktów najlepszej jakości i pewność, że są one jak najbardziej odpowiednie dla naszego organizmu.

Ania Starmach, decydując się na współpracę z Rio Mare, miała okazję przekonać się o przejrzystej ścieżce produkcji. Będąc w fabryce marki, we włoskiej miejscowości Cermenate leżącej na północy Włoch, sprawdziła co działo się od momentu złowienia ryby, aż do chwili kiedy trafiła ona do puszki. Dało jej to gwarancję jakości produktów.

Co jeszcze skłoniło Anię do współpracy z włoską marką Rio Mare? „ Produkty Rio Mare to prawdziwy włoski smak, a filary włoskiej kuchni – czyli prostota dań, dbałość o smak i produkty wysokiej jakości – są bardzo bliskie mojej filozofii jedzenia. Zawsze wybieram zaufane produkty. Staram się dbać o siebie, o swoje zdrowie i moich najbliższych, dlatego zawsze chcę wiedzieć co kładę na swoim talerzu” – wspomina Ania.

W nowej kampanii Ania Starmach prezentuje swoje autorskie przepisy na dania z tuńczykiem Rio Mare. Jest lekko, świeżo, zdrowo. Ania chce przekonać, że jedzenie ryb wcale nie musi być nudne i można przyrządzić z nim wiele smacznych potraw. W jej propozycjach znajdziemy sałatki, kanapki, makarony, zapiekanki, kasze, burgery. Ania stawia na prostotę i dbałość o smak oraz jakość. Jedzenie ryb może być naprawdę smaczne i proste, a ciekawe, kolorowe propozycje przekonają nawet małego niejadka.

Wraz z rozpoczęciem kampanii, wszystkie przepisy Ani można znaleźć na stronie internetowej, kanale YouTube, facebook’u oraz instagramie.