Ćwiczenie z zen coachingu

fot.123rf

Powtarzaj ćwiczenie tak długo, aż zauważysz zmianę, która daje ci spokój.

reklama

Kiedy ogarnia cię złość:

  1. ZATRZYMAJ SIĘ. Weź głęboki oddech, który pomoże ci wyhamować.
  2. ZAUWAŻ, CO SIĘ DZIEJE W TOBIE TERAZ. Zobacz, jakie pojawiają się myśli i jak twoje ciało na nie reaguje. Nazwij to, co jest, bez oceniania, analizowania i angażowania się w to.
  3. PRZYZWÓL NA TO. Pozwól poczuć sobie wszystkie odczucia, jakie się pojawiają w twoim ciele. Zapytaj siebie: „Czy mogę sobie na to pozwolić?”. Jeśli słyszysz wewnętrzne „nie”, spytaj: „Czy mogę pozwolić sobie na opór wobec tych odczuć?”. Zobacz, co się wydarzy, gdy pozwolisz sobie na odczuwanie tego, co jest. Nawet jeśli jest to opór. Przyzwolenie nie oznacza, że masz podjąć działanie.
  4. W PEŁNI DOŚWIADCZ. Niczego nie zmieniaj, bądź w pełni z tym, co czujesz.
  5. WŁĄCZ PRZESTRZEŃ. Jesteś przestrzenią, w której zamyka się twoje doświadczenie. Dlatego, aby je uwolnić, włącz to, co cię otacza, by poszerzyć to pole. Wsłuchaj się w dźwięki, dotknij jakiegoś przedmiotu, zauważ go.

Marta Obrycka: certyfikowany Zen Coach oraz dyplomowany Coach Profesjonalny. Prowadzi warsztaty i indywidualne sesje coachingowe

Specjalnie dla Czytelników – Rabat 50 proc. na hasło „SENS” na sesję Zen Coachingu z Martą Obrycką.

Więcej informacji na martaobrycka.pl

Istnieje też możliwość obejrzenia filmu z ćwiczeniami.

Artykuł pochodzi z archiwum magazynu SENS

ZOBACZ AKTUALNE WYDANIE »