Trening Redukcji Stresu MBSR wg J. Kabat-Zinna

Od listopada/stycznia/lutego – Warszawa, Wrocław, Kraków. Od stycznia/lutego – Poznań, Kraków, Katowice (warsztaty).
MBSR to sposób uczenia się stałej i systematycznej pracy z negatywnym wpływem stresu, dyskomfortu oraz z wyzwaniami i problemami jakie przynosi codzienne życie. W trakcie treningu rozwijamy uważność ciała, myśli i emocji, uważną komunikację i lepsze relacje z bliskimi, dostrzegamy nawykowe wzorce działania. Badania naukowe potwierdzają, że MBSR redukuje psychofizyczne objawy stresu: zmęczenie, depresję, bezsenność, niepokój, ból i zwiększa koncentrację, kreatywność i satysfakcję z życia. 8 tygodni: zajęcia 2,5h raz w tygodniu oraz Dzień Uważności. Przed i po treningu konsultacje indywidualne z nauczycielem.

reklama

Prowadzący: Renata Mizerska, Filip Kołodziejczyk, Tomasz Kryszczyński.

Certyfikowani nauczyciele MBSR i terapeuci MBCT, psycholodzy.

Informacje i zgłoszenia: Uważni.pl Strefa Rozwoju Osobistego (treningi i warsztaty uważności/mindfulness), tel. 531 195 465, info@uwazni.pl, www.Uważni.pl

Artykuł pochodzi z archiwum magazynu SENS

ZOBACZ AKTUALNE WYDANIE »