W sezonie wiosna-lato 2018 sklep internetowy Zalando startuje z kampanią „Ja. Bez ograniczeń.”. Wystąpiły w niej cztery wyraziste postaci – światowej sławy wokalistka i kompozytorka Beth Ditto, niemiecka lekkoatletka Alexandra Wester, belgijska aktywistka Hanne Gaby Odiele i francuska piosenkarka Sonia Ben Ammar. W nowym sezonie Zalando zachęca kobiety z całej Europy do tego, aby wyrażały swój własny, niczym nieograniczony styl.
Kampania „Ja. Bez ograniczeń.” promująca takie podstawowe wartości, jak niczym nieograniczone wyrażanie własnego „ja” czy samoakceptacja, doskonale wpisuje się w dzisiejsze czasy stojące pod znakiem szczerości i śmiałości. Dzięki kampanii poznamy bliżej cztery wyjątkowe osobowości – Beth Ditto, Alexandrę Wester, Hanne Gaby Odiele i Sonię Ben Ammar – stanowiące inspirację dla innych kobiet. Historia każdej z tych postaci wydobywa jej szczególne piękno oraz cechy, które przekładają się na ich indywidualny, codzienny styl. Zalando pełni tutaj rolę jedynego w swoim rodzaju stylisty, który jednocześnie dostarcza najmodniejsze ubrania – te z najwyższej półki i te bardziej dostępne – pod same drzwi. To doskonały sposób na odświeżenie swojej wiosenno-letniej garderoby.
Rockowa gwiazda i zagorzała feministka Beth Ditto zachwyca czarującą osobowością i nieodpartym urokiem, zarówno na scenie, jak i poza nią. Surowa sportowa dyscyplina, której przestrzega Alexandra Wester, kontrastuje z tym, jaką otwartą i pełną życia osobą jest ona poza bieżnią. Sonia Ben Ammar to najmłodsza z naszych gwiazd, ale także uparcie dążąca do celu kreatywna kobieta – modelka, aktorka i piosenkarka. Wyjątkową grupę uczestniczek kampanii uzupełnia modelka Hanne Gaby Odiele, która otwarcie porusza zagadnienia związane między innymi z interseksualizmem, prezentując nam jednocześnie swoją delikatną i drapieżną stronę.
Krótki film autorstwa uznanego reżysera Andrew Rothschilda, kręcony w kilku różnych miejscach na terenie Stanów Zjednoczonych, przedstawia historie gwiazd zaproszonych do udziału w kampanii. Każda z kobiet odkrywa przed nami swoją osobowość i prezentuje własny styl, wyrażając go poprzez ubrania i dodatki wybrane z szerokiej oferty Zalando. Ponadto cała czwórka ma okazję podzielić się swoimi doświadczeniami w krótkich spotach przybliżających postać każdej z nich z osobna.
– Jesteśmy bardzo podekscytowani planowaną kampanią „Ja. Bez ograniczeń.”, która mówi o tym, że każdy z nas jest absolutnie wyjątkowy. Mamy nadzieję, że asortyment oferowany przez Zalando pomoże każdej z naszych klientek wyrazić swoją osobowość i piękno w wybranych przez siebie stylizacjach. Kampania stawia na indywidualność i różnorodność – mówi Jolanda Smit, Director Group Brand Relations Marketing.
Centralnym elementem kampanii online są krótkie filmiki. Zaplanowano również reklamę prasową, zewnętrzną oraz w kanałach należących do Zalando. Kampania „Ja. Bez ograniczeń.” wystartowała 4 marca 2018 r. Można ją zobaczyć tutaj:
https://
#MeUnlimited #FashionUnlimited