Psychologia Styl Życia Seks Parenting Moda i uroda Zdrowie Przepisy Kultura Rozwój Księgarnia Sklep Cyfrowy

Wiosenny plan treningowy – piersi, brzuch, pośladki

fot. Wojciech Olszanka
24 marca 2017 in Styl Życia by redakcja
Podnieś piersi i zmień bojlerek:) Zobacz też dodatkowe treningi na sexy pośladki.

Na koniec, po 3 etapach (Rate of motion, Trening Funkcjonalny i Trening siłowo- funkcjonalny) przygotowaliśmy kilka innych planów treningowych, w zależności, na której części ciała zależy Ci najbardziej.  Zachęcamy do wykonywania wszystkich w różne dni treningowe, bo trenujemy całe ciało, a nie tylko jego część. Wyłącznie takie podejście da wymierne efekty.

Współautorzy książki „Adios kilogramos”

Ada Jakimowicz

Pasjonatka sportu, doświadczona trenerka personalna, psycholożka. Absolwentka warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego oraz Wydziału Psychologii UW. Trenuje kick boxing, uprawia trening siłowo-funkcjonalny z użyciem kettli oraz uczestniczy w półmaratonach i maratonach. Autorka ćwiczeń dla kobiet w ciąży w książce Uczta dla dwojga.
Zobacz blog Ady Jakimowicz na Zwierciadlo.pl

Marcin Markiewicz

Fizjoterapeuta, terapeuta manualny. Specjalista od uszkodzeń tkanek miękkich. Pasjonat sportowych wyzwań. Były trójboista. Obecnie trenuje sporty wydolnościowo-wytrzymałościowe. Ultramaratończyk, triathlonista (biegi 24h, biegi z przeszkodami, IronMan 2016). Wykładowca i szkoleniowiec.


Uwaga konkurs! Wiosenna metamorfoza z Mincer Pharma

Sekretem młodego wyglądu naszej cery jest kwas hialuronowy. Czy wiesz jednak, że może on występować w czterech formach, co dodatkowo wpłynie na młody wygląd twojej ...

Rodzina przy biurku

Zakup mebli to sprawa, którą często w rodzinie rozważa się bardzo długo i równie długo szuka się odpowiednich modeli. Muszą się podobać przyszłym użytkownikom, być ...
zamknij [x]

POLECANE KSIĄŻKI