Życie seksualne od kuchni, czyli dobra dieta na potencję

Problemy z erekcją stają się coraz bardziej powszechne. Przyczyny tego stanu rzeczy są złożone, ale wiele zależy od nas samych. Tym, co może znacznie poprawić jakość życia seksualnego jest odpowiednia dieta. Powinna być nie tylko zdrowa i nieprzetworzona, ale też obfitować w produkty zwiększające popęd płciowy.

reklama

Ogranicz nasycone kwasy tłuszczowe i sól

Szkodliwe tłuszcze, a w szczególności kwasy tłuszczowej typu trans mają zabójczy wpływ na męską potencję. Ich nadmiar prowadzi do zwiększenia poziomu złego cholesterolu LDL oraz stopniowego rozwijania się miażdżycy. Cierpi na tym cały układ krążenia, który ma przecież niebagatelny wpływ na wydolność seksualną mężczyzny. Dlatego chcąc poprawić jakość wzwodu, należy wystrzegać się żywności typu fast food, pączków, ciastek i twardych margaryn. Z kolei nadmiar soli w diecie skutkuje nadciśnieniem, które również zaburza erekcję. Chcąc cieszyć się seksem, ograniczmy spożycie soli. Warto przygotowywać dietetyczne wersje dań i przekąsek – wiele pomysłów można znaleźć na stronie http://medicot.pl/produkt/najlepszy-srodek-na-potencje-bez-recepty-vigrax/

Pożądanie zaczyna się w kuchni

Ochotę na seks można pobudzić, odpowiednio przyprawiając potrawy. Szczególnie korzystne działanie mają imbir, żeń-szeń, lubczyk, papryczka chili, cynamon, gałka muszkatołowa i cząber. Pamiętajmy też, aby nie doprowadzać do niedoboru cynku, ponieważ mała ilość tego pierwiastka ogranicza syntezę testosteronu i zmniejsza produkcję plemników. Cynk znajdziemy w wątróbce, wołowinie, owocach morza, pestkach dyni, nasionach roślin strączkowych i w pieczywie razowym. Pozytywny wpływ na problemy z erekcją mają również sprawdzone preparaty na potencję o bezpiecznym, naturalnym składzie. Ranking najbardziej polecanych środków jest dostępny na http://medicot.pl/srodki-na-potencje-ranking/.

Podstawa to zdrowa dieta

Ważnym elementem diety na potencję powinny być produkty z pełnego ziarna: ciemne razowe pieczywo, brązowy ryż i makaron. Istotne jest również spożywanie grubych kasz bogatych w witaminy i substancje mineralne. W diecie nie może zabraknąć nienasyconych kwasów tłuszczowych, które obecne są w oliwie z oliwek i oleju rzepakowym z pierwszego tłoczenia. Wskazane są również tłuste ryby morskie, będące świetnym źródłem białka i dobroczynnych kwasów tłuszczowych. Tym, co należy z kolei bezwzględnie wyeliminować są papierosy i alkohol. Zielone światło ma tylko dobrej jakości czerwone wino, na które możemy sobie od czasu do czasu pozwolić.

Pojedyncze produkty spełnią swoją funkcję, ale długotrwały efekt da wyłącznie trwała zmiana przyzwyczajeń kulinarnych. Natomiast wybierając preparaty na potencję, sięgajmy wyłącznie po te sprawdzone, dobrej jakości i o naturalnym składzie.