Najbardziej oczekiwany Event Roku: prezentacja kolekcji Roberto Cavalli Home

5 kwietnia 2018 roku odbył się ekskluzywny event – prezentacja kolekcji ROBERTO CAVALLI HOME. Polska premiera obyła się na Złotej 44 w jednym z najbardziej prestiżowych apartamentowców nie tylko w Warszawie. Na 50 piętrze w penthausie organizator imprezy – multibrand światowych i luksusowych marek wnętrzarskich – Archidzieło, zaprezentował kolekcję w oszałamiającym stylu. Wśród zaproszonych gości nie mogło zabraknąć gwiazd i sympatyków marki. W evencie udział wzięli m.in. Doda, Hanna Lis, Dawid Woliński, Renata Kaczoruk, Kasia Stankiewicz, Marcin Tyszka, Tomasz Ciachorowski i wiele innych gwiazd.

Było to spektakularne wydarzenie, na które przybyło wielu gości ze świata biznesu, cenieni projektanci wnętrz, architekci oraz celebryci. Gościem specjalnym wieczoru był ambasador marki Roberto Cavalli – dyrektor Roberto Gandini, który był zachwycony oprawą samego eventu oraz polską gościnnością. Ambasador rzadko gości w innych regionach na prezentacjach marki. Tym razem zrobił wyjątek i przyleciał do PolskiKolekcja wzbudziła niesamowite wrażanie wśród zaproszonych. W nowoczesnym penthausie goście mogli zanurzyć się w uroczym tropikalnym świecie kolekcji Roberto Cavalli Home nasyconej elegancją i splendorem jaki projektant uwielbia. Cała kolekcja zagwarantowała bogate wrażenia w luksusowym stylu marki. Inspiracją kolekcji jest ekstrawagancka dżungla, która kojarzy się z radosnym celebrowaniem życia. Klasyczne odcienie beżu i szarości łączą się z charakterystycznym sezonowym, cytrynowym odcieniem zieleni. Egzotyczne wzory, w tym motyw liścia bananowca, współgrają z nowoczesnymi fakturami motywu zebry. Z kolei naturalne elementy, takie jak liście Monstera inspirują do dekorowania i ozdabiania stołów, lamp, stolików kawowych i kredensów. Podczas prezentacji zostały wyróżnione: ACAPULCO, modułowy regał, w którym wyszywana skóra zestawiona jest z nowym jedwabiem Dakoty, z nadrukiem liści bananowca; KINGSTON, wszechstronna modułowa sofa z efektownym, współczesnym wyglądem, a także luksusowy szezlong PAPEETE, nadający wysublimowanej elegancji.

Natura to motyw przewodni kolekcji Roberto Cavalli Home, w której cenne materiały mieszają się ze wzorami zwierząt, a monolityczne kształty stolików, przełamane metalicznymi wstawkami, wprowadzają intrygujący efekt. Roberto Cavalli po raz kolejny zaskoczył fanów jego stylu, który w fantastyczny sposób potrafi przełamać nowoczesność z elegancją zachowując przy tym swój rozpoznawalny styl i szyk.

„Roberto Cavalli Home jest wśród naszych brandów od blisko 2 lata. Polscy Klienci kochają ten włoski styl i zawsze mieliśmy duże zainteresowanie produktami sygnowanymi logo RC. Niemniej jednak uważam, że zaprezentowana tu kolekcja, jest nieporównywalna z niczym dotychczasowym. Jestem pewien, że przypadnie Polakom do gustu i na długo pozostanie w przestrzeni sprzedażowej” – powiedział Adam Rzadek, Właściciel marki Archidzieło.

Partnerami wydarzenia byli: Złota 44

Archidzieło

Ekskluzywny salon i jednocześnie wyłączny dystrybutor na Polskę marek takich jak: RALPH LAUREN HOME, ROBERTO CAVALLi HOME, GIANFRANCO FERRE HOME, BAKER FURNITURE, Kate Spade czy Aerin. Od dwóch lat znajduje się przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie, gdzie zespół doradców z sukcesem urządza wnętrza klientów. Archidzieło wychodzi naprzeciw potrzebom pasjonatów pięknych wnętrz, najwyższej jakości materiałów i wykonania oraz unikatowego stylu. W filozofię marki wpisuje się nie tylko produkt najwyższej klasy, ale również najwyższa jakość obsługi. W oparciu o te wszystkie zasady Archidzieło sukcesywnie poszerza swój asortyment dekoracji i akcesoriów do wnętrz, bazując na najświeższych trendach światowych projektantów. W 2017 roku zaznaczyli swoją obecność na targach Warsaw Home, Inteligentny Dom oraz OKK Design.

Więcej na https://archidzielo.pl/ i na https://www.facebook.com/Archidzielo/