Swarovski Crystal Tales: kolekcja Jesień/Zima 2018

Charakterystyczny blask biżuterii Swarovski w każdym sezonie odgrywa pierwszoplanową rolę w nowej opowieści, zachęcając kobiety do odkrywania i eksponowania różnych aspektów swojej osobowości. W sezonie jesień/zima 2018 marka proponuje kolekcję Crystal Tales obejmującą biżuterię i akcesoria, które roztaczają wyjątkowo magiczną aurę.

Jak wyjaśnia dyrektor kreatywna Nathalie Colin: „W dzisiejszych czasach na każdym kroku mamy do czynienia z natłokiem informacji, codzienne życie pędzi naprzód w zawrotnym tempie i nieraz nas przytłacza, wymagając nieustannej aktywności. Świat magii, zaklęć i baśni pozwala na ucieczkę od codzienności. To miejsce, w którym leśne zwierzęta są obdarzone duszą, a my, niczym współcześni szamani, rozumiemy ich mowę. Ten urzekający świat stał się źródłem inspiracji dla kolekcji Crystal Tales. W tym sezonie chcę zaproponować kobietom pełen blasku, przyjazny im świat, w którym będą mogły się schronić, odnaleźć inspirację dzięki potędze opowieści, odzyskać siły za sprawą bogatych, kunsztownie wykonanych ozdób i poczuć się olśniewająco”.

Paleta barw obejmująca pełne przepychu kolory kamieni szlachetnych i złota, odcienie ciemnoniebieskie, szafirowe, bordowe i szmaragdowe w mgnieniu oka nadaje uwodzicielską aurę stylizacjom na każdą porę dnia. Aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić swoją interpretację kobiecości, Swarovski sięga po najmodniejsze fasony: niezliczone warstwy długich naszyjników i przywieszek, odważne pierścionki koktajlowe, subtelne wzory i bogato zdobione kolczyki.

Tegoroczna jesień przyniesie ze sobą nieograniczone możliwości kreowania lśniących stylizacji z pomocą rozchwytywanej kolekcji Swarovski Remix Collection, która pozwoli zamanifestować swój niepowtarzalny styl na jeszcze więcej sposobów dzięki nowej linii zdobionej roziskrzonymi literami oraz szczęśliwymi kamieniami, które odpowiadają danemu miesiącu urodzenia.

Leśne opowieści, które stanowią główne źródło inspiracji, nadają charakter całej kolekcji. Lśniące skarby i elegancja w stylu retro przywodzą na myśl fascynujące osobliwości oraz florę i faunę tajemniczej puszczy. Rodzina ozdób Magnetic wyróżnia się zupełnie nowymi, olśniewającymi interpretacjami motywu owada. Modne fasony, takie jak asymetryczne kolczyki, broszki, warstwowe naszyjniki, sygnety i pierścionki koktajlowe, lśnią blaskiem kryształów Swarovski w oprawie Pointiage® i urzekają delikatnymi detalami oraz połączeniem różnobarwnych metali. Unikalna rodzina ozdób March będzie uroczym uzupełnieniem każdej kolekcji damskich akcesoriów. Połączenie metali w kolorze złota z kryształami Swarovski oczaruje miłośniczki motywów przedstawiających takie leśne zwierzęta jak lis, sowa czy wiewiórka, gwarantując ekscentryczny, a jednocześnie wyszukany efekt.

Zachwycającym zwieńczeniem sezonu będzie inspirowana baśniami Kolekcja Świąteczna. Charakterystyczny blask Swarovskiego sprawi, że cały las, znieruchomiały w okowach mrozu, nabierze hipnotyzującego uroku, zachęcając osoby kupujące prezenty ze wszystkich zakątków świata do podzielenia się z innymi świąteczną radością, miłością i blaskiem. Przepełniający tę kolekcję magiczny i liryczny nastrój jest widoczny zarówno w codziennych akcentach, takich jak rodzina ozdób Louison stworzonych pod wpływem inspiracji oszronionymi liśćmi, jak i w olśniewających prezentach.

Ta roziskrzona oferta utrzymana w charakterystycznej estetyce, z jakiej słynie marka, to wyraz filozofii „Blask dla każdego”, której podstawowym założeniem jest wydobycie wewnętrznego piękna każdej kobiety z pomocą modnych, nowoczesnych i uniwersalnych ozdób.

Swarovski

Marka Swarovski dysponuje zróżnicowaną ofertą produktów cechujących się niezrównaną jakością, kunsztem i kreatywnością.

Założona w 1895 roku w Austrii firma zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości kryształów, kamieni szlachetnych i syntetycznych, a także gotowych wyrobów w postaci biżuterii, akcesoriów i elementów oświetleniowych. Prowadzone już przez piąte pokolenie rodzinne przedsiębiorstwo Swarovski Crystal Business działa obecnie na całym świecie, a jego sieć 3000 sklepów obejmuje obszar około 170 krajów; firma zatrudnia ponad 27 tys. pracowników, a w 2017 roku osiągnęła przychód rzędu 2,7 miliarda euro.

Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania) firma Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. W 2017 roku Grupa odnotowała przychody sięgające 3,5 miliarda euro i zatrudniała ponad 32 tys. pracowników.

Odpowiedzialny stosunek do ludzi i naszej planety zawsze stanowił ważny element dziedzictwa firmy Swarovski. Obecnie ma on także odzwierciedlenie w prowadzonych już od dawna na całym świecie działaniach spółki na rzecz zrównoważonego rozwoju. Ponadto globalny program edukacyjny Swarovski Waterschool objął dotychczas 500 tys. dzieci zamieszkałych nad największymi rzekami świata, a założona w 2013 roku Fundacja Swarovski promuje kulturę i kreatywność, propaguje prawa i zdrowy tryb życia kobiet i dzieci oraz działa na rzecz ochrony naturalnych zasobów, wywierając pozytywny wpływ na społeczeństwo.

www.swarovskigroup.com