GAP Jesień-Zima 2014

Kultowa amerykańska marka rozpoczyna nowy sezon kampanią „Dress Normal”. Od 45 lat GAP niezmiennie udowadnia, że indywidualność najlepiej czuje się w klasycznym i prostym stroju. Kampania jest częścią projektu, który przybliża historię najbardziej klasycznych produktów marki. Gwiazdą jesiennej odsłony jest Black Denim.
„Dress Normal” zachęca do tworzenia własnego stylu. Dlatego właśnie GAP proponuje zindywidualizowanie wersji „Dress Normal”, czyli znalezienie pary dżinsów, t-shirtu lub innego elementu klasycznej garderoby, które najpełnij wyraża naszą osobowość.

reklama

W kampanii wzięły udział osobowości ze świata filmu i muzyki, znane z niezwykłej charyzmy i indywidualnego podejścia do życia jak: Anjelica Huston, Elisabeth Moss, Michael K. Williams, Jena Malone, Zosia Mamet czy Lily Alen.

Kolekcja GAP dostępna jest w Pomada Fashion Office na ul. Widok 16/25, www. pomada.pl